Robocoop Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Faktura viste nesten 8000 i ansvarsforsikring etter at jeg hadde tatt årsgjennomgang på nett. Noe hadde blitt feil som var nettsidens feil slik at jeg fikk ubegrenset kjørelengde, summen var egentlig 4000............. Fikk rettet det opp på telefon, men da prøvde de seg på mersalg................. Jeg ble forsøkt presset til forsikringer jeg ikke trengte, men avslo selvsagt. Hvorfor skal jeg sprøyte inn penger i lommene til forsikringssvindlere og finansselskaper? Hva synes dere om en slik mersalgs-politikk som de har hos kundebehandlere? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 De prøver seg... Min forsikring økte nesten 200 kr måneden. Jeg ringte inn og skjelte de ut, hvorfor i all verden hadde det gjort det? -Jo, du har fått en rabatt du egentlig ikke skulle ha. Dette sa de ikke ifra om. Fikk kranglet meg til å få en billigere forsikring. Da var jeg pissed! Rabatten skulle jeg ha hatt uansett, så de skylder meg et par hundre kr.Men de kan jeg se lenge etter Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Mange som lever av mersalget, gjennom provisjon eller fokus på bunnlinjeresultater, dessverre... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Har opplevd noe av det samme med If, føler meg svindlet av de. De har satt opp en forsikring og greier. Hold dere unna If, de er både dyre og dårlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå