bergetun Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hei, Er det noen her som har klart å kjøre ett simpelt .net program med winforms under mono 1.2.5 på ubuntu ? Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 har klart det på 1.2.4, så burde vel da også gå på 1.2.5? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 har klart det på 1.2.4, så burde vel da også gå på 1.2.5? 9665663[/snapback] Gjorde du noe spesielt ? jeg sliter med en feil om at libgdiplus ikke er installert (Noe den er ) Virker som det er ett kjent problem. Hadde vært utrolig takknemlig for all hjelp, Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 jeg kan kjøre både en enkelt winform og forms som bruker gdi+, men key events taklet ikke programmet mitt. I tillegg var ytelsen dårlig, men det er vel bare å forvente uansett. Men jeg får ingen feil om at libgdiplus ikke er installert, og alt jeg gjorde var å installere mono og monodevelop Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Hold dere unna WinForms... porter heller til Gtk# fordi WinForms er ikke komplett og det er en del problemer med å implementere det i mono. Endret 11. oktober 2007 av HavarN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå