Gå til innhold

Når vil PS3 utnyttes fullt ut?

anders!

Anbefalte innlegg

Må si meg enig med Mala. Ico har gitt meg de beste spillopplevelsene av alt jeg har vært borte i. Grafikken kan godt suge maks, gameplay og historie vil gjøre alt :love:

9666650[/snapback]

Men grafikken i ICO er jo regelrett fantastisk, både fra eit teknisk og stilmessig synspunkt :wee:

SotC og ICO er noe av det største eg har spillt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må si meg enig med Mala. Ico har gitt meg de beste spillopplevelsene av alt jeg har vært borte i. Grafikken kan godt suge maks, gameplay og historie vil gjøre alt :love:

9666650[/snapback]

Men grafikken i ICO er jo regelrett fantastisk, både fra eit teknisk og stilmessig synspunkt :wee:

SotC og ICO er noe av det største eg har spillt!

9666732[/snapback]

Veldig sant, Shadow of the Collossus var jo et kunstverk uten like, ikke rent klassisk grafisk pent, men veldig revolusjonerende på PS2-konsollen allikevel. Du beveget deg i et massivt maleri. Temmelig spesielt.

Lenke til kommentar
Er det ikke slik at selv gammle PS2 ser titler som overgår hverandre i grafikk fortsatt? Ivhertfall for et års ti siden...

9666750[/snapback]

God Of War II og Final Fantasy XII kom i år, og begge tyner vel bedre grafikk ut av PS2 enn Sony noen gang hadde regnet med at man skulle klare da PS2 først kom. Og siden utviklere fortsatt jobber med PS2-spill, så er det vel ikke umulig at man kan få PS2-spill som presser maskinen enda litt lengre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...