Gå til innhold

Når vil PS3 utnyttes fullt ut?

anders!

Anbefalte innlegg

Hei!

Har lett i timesvis etter noe som helst fakta om dette temaet uten hell. Når vil PS3 utnyttes fullt ut? Hørt masse rykter om at den har stort potensiale og at den vil bli enda bedre! Men når? Og hva vil være forskjellig fra i dag og om to år? Hvis det er en annen tråd om dette temaet så send gjerne en link så kan en moderator stenge denne tråden :)

Mvh AndersdD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forskjellen fra i dag til om 2år er ligger vel mest i erfaringen til utviklerne og kanskje også hva de selve gidder/får til med det de har tilgjengelig. Eventuelt at utviklerne har hatt litt lenger tid på å lage spillene enn det de har hatt frem til nå.

Lenke til kommentar

Det fins ikke noe svar på spørsmålet annet enn at man vil klare å utnytte plattformen bedre og bedre kontinuerlig. Sånn har det vært på alle de tidligere konsollene, og forskjellen på begynnelsen og slutten av f.eks. PS2s livstid er veldig store. Man kan alltids presse en plattform litt lengre, så det som setter grensene er utviklerne og ikke hardwaren. Men jeg vil tro at vi kan forvente at en god del spill hever seg godt over dagens nivå rent grafisk om vi ser et par år frem i tiden.

Lenke til kommentar
Hei!

Har lett i timesvis etter noe som helst fakta om dette temaet uten hell. Når vil PS3 utnyttes fullt ut? Hørt masse rykter om at den har stort potensiale og at den vil bli enda bedre! Men når? Og hva vil være forskjellig fra i dag og om to år? Hvis det er en annen tråd om dette temaet så send gjerne en link så kan en moderator stenge denne tråden :)

Mvh AndersdD

9665511[/snapback]

utviklarane brukte vel ein god del år på å lære seg korleis dei kunne utnytte PS2 maksimalt, så dei kan nok framleis gjere endå meir for å få vidunderet til å jobbe så dei står etter... Meir enn dette kan eg eigentleg ikkje seie, vil ikkje kalle grafikken i så alt for mange spel for banebrytande i den samanheng, og når dei klarer å komme med noko som er eineståande, det gjenstår vel å sjå..

Kanskje dei klarer det innan 2008/midten av 2009?? :hmm:

er nok ein del læring inne i dette her, prøve og feile metoden, sjølv om den kanskje er farleg innad spelbransjen?? :p

Lenke til kommentar

Ingen vet potensialet til PS3 så derfor kan ingen si. Når man sitter med PS4, X720 og gudene vite hva Nintendo blir å kalle sin neste konsoll, da kan man først si hva PS3 viste frem av muskler, men selv da vet man ikke om man tok all kraften til PS3 og brukte den i spillene.

Lenke til kommentar

Hvis jeg har skjønt det riktig så er det umulig å vite dette! Jaja! jeg får bare glede meg og se frangangen. Har lyst til å fryse meg ned til Bad Company kommer!

Off topic: Er det Cartman i SouthPark som fryser seg ned i to uker mens han venter på wii? Haha

Lenke til kommentar

Når en gal nok utvikler (God of War / Shadow of the Colossus) finner på å lage spill til konsollen. Syns jeg ser for meg God of War 3 på denne konsollen. Nariko fra Heavenly Sword slo jo seg gjennom tusenvis av soldater, kor heftig hadde det ikke vært med Kratos ? Ooooo.

Tror jeg må fyre opp God of War 2 igjen, det er en så vanvittig feeling man får med det spillet, adreanlinrush 2k :)

Lenke til kommentar
Ja og herpa UE3 engines ^^ Sry måtte bare. Har sterkt tro på at Blurayen skal hjelpe Sony i fremtiden, men tror nok Microsoft løser det problemet med f.eks å innstallere spill på harddisken og spille derfra...

9666132[/snapback]

På 20 GB? Eller 120GB? Ta Killzone 2, 2 gb store baner, blir ikke mange baner eller spill for den saksskyld. Eneste Ms kunne gjøre var å inntegrere HD-Dvd i eliten, men det gjorde de ikke og hvis blu-ray vinner så tror jeg også Plyastation 3 vinner.

Lenke til kommentar
Når en gal nok utvikler (God of War / Shadow of the Colossus) finner på å lage spill til konsollen. Syns jeg ser for meg God of War 3 på denne konsollen. Nariko fra Heavenly Sword slo jo seg gjennom tusenvis av soldater, kor heftig hadde det ikke vært med Kratos ? Ooooo.

Tror jeg må fyre opp God of War 2 igjen, det er en så vanvittig feeling man får med det spillet, adreanlinrush 2k :)

9666129[/snapback]

Team Ico kan komme med noe stort ja, Shadow of the Colossus 2 om det hadde kommet tror jeg kunne blitt noe av det nydeligste som finnes på en konsoll, Shadow of the colossus var i alle fall et av de nydeligste spillene på PS2 i mine øyne.

God of War 3 kommer garantert, er bare spørsmål når det kommer. Sony her vel sett at den avdelingen av SCE har gjort det 2 ganger så de gir dem vel alt de trenger i verden av resurser for å lage God of War 3.

Tror jeg må ta meg en tur inn i i skikkelsen til en vis krigsglad spartaner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...