Sonja84 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Gratulerer så mye, det var velfortjent! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Gratulerer så mye, det var velfortjent! Trur ikkje det nei... Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Gratulerer så mye, det var velfortjent! Trur ikkje det nei... Hvorfor ikke om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Gratulerer så mye, det var velfortjent! Trur ikkje det nei... Hvorfor ikke om jeg tør spørre? Veit ikkje eg. Liker ikkje brann. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Gratulerer så mye, det var velfortjent! Trur ikkje det nei... Hvorfor ikke om jeg tør spørre? Veit ikkje eg. Liker ikkje brann. Da har du feilpostet grundig. Denne tråden er i forum for gledesutbrud.... Brann vinner serien i år Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Fra Nymark til Laksevåg Fra Nordnes til Loddefjord Torg Hele Bergen vet at gullet kom hem! Gullet kom hem! Gullet kom heeeeeeeem! Hem til Bergen Gullet kom hem! Har ikke ord! Feiringen i går kveld og i natt var SINNSYK. Det var VILT, har ikke ord... gleder meg enormt til helgen. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Kjempefint at Brann vant gullet, men så er det jo et minus med alt. Har ALDRI i hele mitt liv hørt ordet "HEM/HEME" så flittig brukt før..det går meg på nervene. Takler ikke det ordet >< Men er veldig fornøyd med at Brann vant da seff Lenke til kommentar
Ennasus Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Gullet E Heme Endelig!!!!!! Lenke til kommentar
trond-ruben Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Årets høydepunkt i norsk fotball var jo helt klart når lyn knuste brann 6-0! så ikke lek gærne bærgensere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå