Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja. Jeg nekter å tro at Bokklubben hadde lagt ut nye gavekort i alle klubbene hvis de slet skikkelig på grunn av 1000 kr-gavekortene. Men det er merkelige greier, de er jo nødt til å gå i tap så det suser når så mange som ikke kommer til å bruke en krone under hele medlemsskapet får gratis filmer til mange tusen. Skal sies at Bokklubben har så høye priser i forhold til innkjøpsprisen på det meste av varene at de taper jo ikke like mye, men de taper uansett mye penger når så mange kjøper på gavekort.

Lenke til kommentar
Imorgen = bokklubben går konkurs

Det er nok ingen fare for at de går konkurs med det første. Denne kampanjen har nok vært kalkulert i budsjettene. Bokklubben gjør nok regning med at en del glemmer å avbestille en eller flere av hovedbøkene. I tillegg til at en del kunder faktisk kjøper bøker gjennom bokklubben i steden for bokhandelen. Jeg har selv klart å få en del gavekort, men jeg har også bestilt bøker for over 1000,- til nå (bare alle betalingene er registrert kan jeg vente meg et gavekort på 50,-). Siden jeg kjøper en del bøker i løpet av et år, er det både enklere og billigere for meg å bestille gjennom bokklubben.

Lenke til kommentar
Bokklubben: "I form av av gjeldende vilkår har vi gjort det klart at ordningen med gavekort kun gjelder for én klubb."

Kunde: "Det er deres ansvar at det blir sendt ut opptil flere gavekort med verdier opptil 1000/750 kr. Skal det være en begrensning, må det være en som fungerer 100%."

Jeg ville ikke bekymret meg for mye for et slikt scenario, i grunnen.

Jeg må spørre igjen. Dette er ikke noe Bokklubben har gått ut og sagt?

Lenke til kommentar

Det er som han selv skriver i innlegget sitt, et (usannsynlig) scenario. Altså, en tenkt situasjon. Det han mener, er nok at vi har ikke noe å frykte, da det er Bokklubbens ansvar å passe på at ting går for seg slik de har planlagt.

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar
Går det greit å meldte seg inn i 2 klubber etter hverandre? Eller på man ta en og en?

Forskjellige erfaringer. Jeg meldte meg inn i 5 klubber rett etter hverandre og fikk bare ett gavekort.

Prøvde deretter å ta en om gangen, det fungerte fint.

mange her da som har meldt inn familiemedlemmer? Holder det bare å skifte ut navn og ikke e-post adresse? :)

Har meldt inn begge foreldrene mine, fungerte fint. Men brukte forskjellig e-post for mindre mistanke.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
For en skurkegjeng som er i denne tråden. Men det er alltids greit å få bekreftet menneskesynet sitt.

Du er en sterk motstander av dette ser jeg. Stopp nå heller alt drap og krig som skjer i verden, tror det er viktigere.

Lenke til kommentar
Er det bare hos meg sendingen av pakker går seint? I starten tok det ikke så veldig lang tid før ting ble registrert som sendt, men nå er de tre-fire siste bestillingene mine bare "Registrert" ... :|

Goscinny ;)

Samme med meg. Jeg har bestillinger som er en uke gamle som enda ikke er sendt.

(Faktisk har jeg et par fra så langt tilbake som 18. oktober som enda ikke er sendt, men det er fordi de var utsolgt da)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...