Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Jeg har to fornavn.

Hvis jeg bruker det ene fornavnet på inregistrering på en klubb, og det andre fornavne på den andre klubben. Er det ulovlig eller?

Har gjort det nemlig.

Og skrevet med og uten husnummer på de forskjeliige kontoene.

Kan jeg forresten snike meg til flere gavekort ved å bruke begge navna mine nå da eller?

Grunden til at jeg spørr om dette, er at jeg prøvde å melde meg inn i en klubb mere på hver av "kontoene" mine tidligere i uke, og da fikk jeg ingen gavekort.

Skal jeg lage meg ny "konto"? Eller skal jeg bare prøve igjen på de jeg har?

Jeg synes ikke noe særlig om disse "kreative" forsøkene på å melke Bokklubben for flere gavekort. Nå begynner vi å nærme oss ren svindel.

Dette fortjener ikke Bokklubben!

Jeg synes vi heller skal takke og bukke for det fine tilbudet, og IKKE dra dette for langt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man skal snakke om å nærme seg svindel er det vell heller de personene som har melt inn Katta og hunden demmers. Og oppdikta barn for den saks skyld. For de er det MANGE av.

Skal ikke nekte på at jeg kanskje har vært litt kreativ jeg også, men jeg bruker da værtfall bare navna mine.

Når jeg skriver under på noe så bruker jeg faktisk kun det ene fornavne mitt.

Og jeg bruker heller ikke begge navna i daglig tale.

Om bokklubben fortjener det eller ei, det var kanskje noe annet.

Sitert fra et annet forum når det blei snakk om at de hadde lagt ut nye gavekort på 750 kr.

Så blei det sagt fra ei: vet dere, da tror jeg ærlig talt di er strålende fornøyd med all responsen di har fått!

Og på en eller annen måte vil jeg gi henne rett i det ;)

Lenke til kommentar
Skal ikke nekte på at jeg kanskje har vært litt kreativ jeg også, men jeg bruker da værtfall bare navna mine.

Når jeg skriver under på noe så bruker jeg faktisk kun det ene fornavne mitt.

Og jeg bruker heller ikke begge navna i daglig tale.

Hva har det med saken å gjøre? Om du bare bruker det ene navnet i dagligtale gjør ikke at du blir til to ulike personer. Det du gjør nå vil jeg tro går under kategorien svindel. Det å melde inn katta si er verken bedre eller verre - virkningen er akkurat den samme.

Men ja; det virker som om Bokklubben er fornøyde med dette. De må jo ha fått en haug av nye medlemmer. Det som kanskje er litt dumt for dem, er at mange av de nye medlemmene er slike som oss - ungdommer som ikke kommer til å kjøpe en eneste bok fra dem. Mange av de andre medlemmene har nok andre intensjoner med medlemsskapet sitt.

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke noe særlig om disse "kreative" forsøkene på å melke Bokklubben for flere gavekort. Nå begynner vi å nærme oss ren svindel.

Dette fortjener ikke Bokklubben!

Jeg synes vi heller skal takke og bukke for det fine tilbudet, og IKKE dra dette for langt.

Helt enig!

Herregud folkens, dette er jo umoralsk!

Lenke til kommentar
Bokklubben har faan meg tappet mine to gavekort!! 2000 kr.. Frekkhet, ass!!

Frekkhet? Tror du heller burde innse at dette faktisk er gratis, og man skal egentlig få bare ett gavekort, så ikke klag.

Var det slik at du aldri fikk gavekortene, eller at du fikk dem for så at de trakk dem tilbake?

Åja, du ser på det slik, ja.. Da skal jeg bare si at jeg mener at det er et utrolig teit synspunkt, og at jeg ikke er enig :) Får man noe, så får man noe, end of story.

Var det siste, jeg hadde dem begge to, og nå står det plutselig at "Gavekortet er tomt"..

Lenke til kommentar

Frekkhet? Tror du heller burde innse at dette faktisk er gratis, og man skal egentlig få bare ett gavekort, så ikke klag.

Var det slik at du aldri fikk gavekortene, eller at du fikk dem for så at de trakk dem tilbake?

Åja, du ser på det slik, ja.. Da skal jeg bare si at jeg mener at det er et utrolig teit synspunkt, og at jeg ikke er enig :) Får man noe, så får man noe, end of story.

Var det siste, jeg hadde dem begge to, og nå står det plutselig at "Gavekortet er tomt"..

Må si meg enig her. Har man gitt noen noe, kan man ikke ta det tilbake uten videre. Bokklubben burde vite at de bare taper på en sånn fremgangsmåte.

Har du blitt meldt ut av klubbene som du ble fratatt gavekortene fra?

Lenke til kommentar

Tror at du har litt feil fakta lagt ut foran deg. Du får ikke flere gavekort. Det er slik at man skal bare få ett gavekort, uansett hvor

mange klubber man melder seg inn i. Så at du sier at det er frekkhet at de tok det tilbake er feil. Det er heller urettferdig, selv om

du faktisk tok det uten at de ga det til deg, så de tok det som du tok, tilbake. Hadde du fått bare ètt gavekort, så hadde du kunnet

uttale deg om at det er frekkhet, fordi bokklubben gir ikke det de lover. Men at du på en måte "stjeler"(bare lovlig) kan du ikke akkurat

klage særlig på. Det burde heller være slik at man er takknemmelig til Bokklubben at de har dette tilbudet og at man faktisk får 1000kr.

Lenke til kommentar
Det som har skjedd med Haakon* er skjedd med ei til nå.

Og hun hadde bare fått et gavekort, og det står nå at de ikke finnes :dontgetit:

For min egen del tar jeg vare på all gavekort-dokumentasjon, både elektronisk og som utskrevet papirutgave. Har man sitt på det rene (at en faktisk har mottatt et eller flere gavekort og dithen også handlet for disse), er det vel bare å konfrontere Bokklubben med dette? Det at tilbudet gjelder for én klubb bør være en begrensning som kommer med praktisk virkning, ikke under vilkår som er vanskelige å registrere. I det hele, det er Bokklubben som med sine rutiner bør og skal klandres ved slike feiltak, noe en bør ha i bakhodet dersom det oppstår feil og tvister.

På en annen side bør en vel kanskje være litt oppmerksom på at man godtar gitte vilkår ved innmelding og dermed må belage seg på å betale porto for eventuelle returneringer.

Vil selv unngå å måtte ty til telefonkontakt. :)

Lenke til kommentar

Mange her som har opplevd å ikke komme seg inn ved hjelp av medlemsnummrene sine? Jeg har meldt meg inn i en sånn 6-7 klubber og bare fått 1 gavekort. Når jeg melder meg inn i de klubbene jeg ikke har fått gavekort av, får jeg denne meldingen:

"Feil i innlogging, sjekk medlemsnummer og postnummer."

Vil dette si at bokklubben automatisk har slettet de andre medlemsskapene mine? Eller? Selv om jeg har fått brev av noen av disse klubbene om at jeg er medlem, så får jeg likevel ikke logget meg inn.

Lenke til kommentar
Mange her som har opplevd å ikke komme seg inn ved hjelp av medlemsnummrene sine? Jeg har meldt meg inn i en sånn 6-7 klubber og bare fått 1 gavekort. Når jeg melder meg inn i de klubbene jeg ikke har fått gavekort av, får jeg denne meldingen:

Har du vist til ditt aktive medlemsskap ved innmelding i nye klubber? Hvis du som du sier, kun har mottatt ett gavekort, er det nok riktig at Bokklubben nekter deg medlemskap i flere klubber. Ville tatt kontakt med Bokklubben selv slik at du sikrer deg tilstrekkelig informasjon.

Endret av AKF
Lenke til kommentar

Bokklubben: "I form av av gjeldende vilkår har vi gjort det klart at ordningen med gavekort kun gjelder for én klubb."

Kunde: "Det er deres ansvar at det blir sendt ut opptil flere gavekort med verdier opptil 1000/750 kr. Skal det være en begrensning, må det være en som fungerer 100%."

Jeg ville ikke bekymret meg for mye for et slikt scenario, i grunnen.

Endret av AKF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...