Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Å lol nå ble jeg nervøs her. Hadde venta et par filmer idag, fikk hentelapp og dro ned på posten. Så når jeg pakka den opp hjemme så jeg at det var ei vekkerklokke :S Trodde de hadde driti i gavekortet og sendt det gamle velkomsttilbudet. Men viste seg at mamma hadde bestillt en "Shake-Awake Jumbo" vekkerklokke til meg :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har fått gavekort på 750kr enda?

Ettersom det er helg og det er ikke en virkedag så får nok neppe noen gavekort.

Gavekort blir aktivert manuellt, så det må være noen på jobb på bokklubben som gjør det, tviler på at noen jobber i helgen.

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Jeg fikk også to av sesong 4 isteden for 3 og 4! Faen nå ble jeg bekymra, trodde det bare var en tabbe med meg... Jeg bestilte sesong 3 igjen på et annet gavekort nå, og skal da faen ikke ha et tredje eksemplar av sesong 4.

 

Det stod sesong 3 på fakturaen. Jeg tror faktisk at dem tror at sesong 4 er sesong 3 ^^

Jeg sendte min tilbake med byttekort og ba om sesong 3 ;P

Lenke til kommentar

Jeg har to fornavn.

 

Hvis jeg bruker det ene fornavnet på inregistrering på en klubb, og det andre fornavne på den andre klubben. Er det ulovlig eller?

 

 

Kan jeg forresten snike meg til flere gavekort ved å bruke begge navna mine nå da eller?

Grunden til at jeg spørr om dette, er at jeg prøvde å melde meg inn i en klubb mere på hver av "kontoene" mine tidligere i uke, og da fikk jeg ingen gavekort.

 

Skal jeg lage meg ny "konto"? Eller skal jeg bare prøve igjen på de jeg har?

Endret av Nadiri
Lenke til kommentar

Tusen takk for svar :)

 

Synes forresten de er veldig rotete når det gjelder deres Tv-Serie kategori. Vet liksom ikke om alt de har ligger derinne.

 

F.eks. når man trykker inn på DVD på venstre sida så ligger det i bunden en Twin Peaks boks. Men når jeg går inn på Tv-serier så ligger den der ikke :ermm:

 

Er det noen som har en fidus med å finne fram alt hva de egentlig har? Søker dere i søkefeltet eller? Foruten om å kikke igjennom alle kategoriene demmers?

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke lest igjennom alle innleggene her og det blir nokk litt mange spørsmål fra meg :roll:

 

Men leste innpå et andet forum, at det var ei som hadde kjøpt noen ting på gavekortet sitt, og da hun fikk varene så var det med ei regning.

 

Hun ringte inn til bokklubben og spurte om det var en feil. Og det sa de nei til. De var vist drit sure.

Er det andre som har oppevd at gavekortene er blitt "trukket tilbake"?

 

Er litt nervøs jeg nå for å bruke dem liksom. har ikkelyst på regninger for flere tusen :ohmy:

Lenke til kommentar
Bokklubben har faan meg tappet mine to gavekort!! 2000 kr.. Frekkhet, ass!!

Frekkhet? Tror du heller burde innse at dette faktisk er gratis, og man skal egentlig få bare ett gavekort, så ikke klag.

Var det slik at du aldri fikk gavekortene, eller at du fikk dem for så at de trakk dem tilbake?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...