Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Det er lettere sagt enn gjort, du står pliktet til å være medlem i 12 måneder før du får lov til å melde deg ut av en klubb. Dog, har du ikke fått gavekort for alle klubbene ville jeg krevd å få melde meg ut av de klubbene det gjelder.
Om man melder seg ut før tiden, må man betale velkomstpakken sin. Om man ikke har fått noen, er jo ikke det noe tap. :p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er lettere sagt enn gjort, du står pliktet til å være medlem i 12 måneder før du får lov til å melde deg ut av en klubb. Dog, har du ikke fått gavekort for alle klubbene ville jeg krevd å få melde meg ut av de klubbene det gjelder.

Nei jeg tror det er fullt mulig å melde seg ut når man vil, men da må man eventuelt betale for det man har kjøpt hvis man har brukt gavekort.

Lenke til kommentar

Har bokklubben juridisk rett til å ikke godkjenne medlemskap uten grunn? Det høres tvilsomt ut, vi har nettopp gått gjennom slikt i rettslæren på skolen, og der kom det ganske godt frem at hvis noen har et tilbud så MÅ de gi det de har lovet. Hvis jeg ikke får godkjent så skal jeg whine som faen ass. JEg er nå meldt inn i minst 7 klubber :D For noen idioter xD

Lenke til kommentar
Har bokklubben juridisk rett til å ikke godkjenne medlemskap uten grunn? Det høres tvilsomt ut, vi har nettopp gått gjennom slikt i rettslæren på skolen, og der kom det ganske godt frem at hvis noen har et tilbud så MÅ de gi det de har lovet. Hvis jeg ikke får godkjent så skal jeg whine som faen ass. JEg er nå meldt inn i minst 7 klubber :D For noen idioter xD

meningsløst ettersom

Fra idag er det kun et gavekort, uavhengig av hvor mange klubber du er medlem av.
Endret av dicktator
Lenke til kommentar

Jaja, skal vel se lenge etter flere enn tre gavekort nå. Slipper vel litt av avbestillings-stresset i samme slengen.

Bestilte Prison Break sesong 1 og 2, Rome sesong 2 (til min mor, som hadde bestilt en til seg selv uten at jeg visste det), Kubrick-boksen og en lakenpose.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...