Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Nei, Goscinny, den er nede. Antar at vi snakker om følgende link: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?dokId=534536

Kommer blank opp her, og dersom man trykker "Bli medlem"kommer man til det vanlige medlemstilbudet.

Den du linker til er ikke blank hos meg (den var det for tyve minutter siden). Jeg har registrert meg med gavekort nå nettopp og fått bekreftelsesmail (dog uten lovnad om gavekort). Det at det ikke stod noe om premie i mailen bekymrer meg ikke så mye, da jeg har opplevd det før og samtidig fått gavekort :)

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syntes egentlig at dere kan slutte å prøve å melke dette nå. Dere har fått en hel haug med gavekort hele gjengen, og når de avslutter tilbudet før planlagt, så burde jo kanskje det gi et lite hint om at de faktisk syntes dere melker dette overstadig mye?

Lenke til kommentar

Jeg kom nettopp hjem og fant tre pakker fra Bokklubben i postkassen. Det blir fem totalt denne uken, noe jeg er strålende fornøyd med.

Jeg klager heller ikke over at de avbrøt tilbudet tidligere enn de lovet. Noen av oss har jo tross alt fått gratis varer for flere tusen kroner.

Lenke til kommentar

Det kom 1 film i posten og ein hentelapp i dag. I pakken fra posten fra det die hard 1 og 2, simpsons sesong 9 og 10 begge headbox og wallace and gromit i postkassen. Ting eg har bestilt i muttern sitt navn har ikkje dukket opp ennå. Selv om det er 2 uker siden den første tingen var sendt.

Lenke til kommentar
Jeg syntes egentlig at dere kan slutte å prøve å melke dette nå. Dere har fått en hel haug med gavekort hele gjengen, og når de avslutter tilbudet før planlagt, så burde jo kanskje det gi et lite hint om at de faktisk syntes dere melker dette overstadig mye?

Jeg har bestemt meg for å slutte nå. Har ikke samvittighet til å dra dette lengre nå :p

Fikk fem ting i går, og fire i dag. Kjempeglad for dette tilbudet :) Fikk James Bond - From Russia with love, James BOnd - Dr. No, The Gotfather-trilogien og The Last king of Scotland :)

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Jeg har bestemt meg for å slutte nå. Har ikke samvittighet til å dra dette lengre nå :p

Goscinny ;)

Ikke at du har noe valg om du skulle ombestemme deg, Goscinny. Siden er permanent nede, fatter ikke hvordan du klarte å komme gjennom siste gangen. Hos meg har siden vært nede i hele dag og det vil den nok fortsette med. Uansett synes jeg Bokklubben burde kunne innrømme at kampanjen var annonsert til å vare ut året, men at de måtte avlyse grunnet budsjettsprekk.

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Fikk Titanic SE idag av bokklubben, og jeg som hadde gledet meg til å få Titanic Deluxe Collectors Edition. Orker ikke å sende det tilbake, blir sikkert bare rot ut av det.

Edit: Ser faktisk ut at det er flere enn meg som har fått det samme! Da er jeg ikke alene ihvertfall :woot:

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar
Kommer ikke du inn på den linken, Montag? Er den bare blank hos deg? Det er den iallfall ikke hos meg.

Goscinny ;)

Nei, jeg kommer ikke inn og ja, siden er blank - som den forøvrig har vært i hele dag. Se screenshot på forrige side. Og for ordens skyld, jeg er vel en av de få her som ikke er medlem. :!:

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som fortsatt klarer å registrere meg i klubber?

Det der er samme e-post som man får hvis man registrerer seg på vanlig måte. Det står ingen ting om gavekort eller velkomstpakke i den e-posten du fikk, gjør det vel?

Hvis du får enda et gavekort, så er du heldig.

Lenke til kommentar
Kommer ikke du inn på den linken, Montag? Er den bare blank hos deg? Det er den iallfall ikke hos meg.

Goscinny ;)

Nei, jeg kommer ikke inn og ja, siden er blank - som den forøvrig har vært i hele dag. Se screenshot på forrige side. Og for ordens skyld, jeg er vel en av de få her som ikke er medlem. :!:

Da bør du kanskje heller ikke være så bastant i argumentasjonen din. Jeg er medlem, og kommer inn på siden fremdeles :)

Hvordan kan man registrere seg i Bokklubben Barn ?

Lenke til kommentar

Goscinny ;)

Da bør du kanskje heller ikke være så bastant i argumentasjonen din. Jeg er medlem, og kommer inn på siden fremdeles :)

Om det forutsettes at man må være medlem fra før for å lykkes i få opp gavekorttilbudet, er det noe som ikke er blitt opplyst om tidligere i tråden. Jeg anser meg for å ha mitt på det tørre. Om man ikke er medlem og laster tidligere nevnte link får man blank side (se sshot forrige side). Case closed.

Lenke til kommentar

Goscinny ;)

Om det forutsettes at man må være medlem fra før for å lykkes i få opp gavekorttilbudet, er det noe som ikke er blitt opplyst om tidligere i tråden. Jeg anser meg for å ha mitt på det tørre. Om man ikke er medlem og laster tidligere nevnte link får man blank side (se sshot forrige side). Case closed.

Den virker når jeg er logget inn, men jeg har allerede syv gavekort på min bruker.

Skulle gjøre det for pappa nå, men siden han ikke er registrert enda, funker det ikke :/

Jeg tolket dette innlegget av Goscinny slik, jo.. Så jo, det er blitt opplyst om dette tidligere i tråden :)

Case Closed =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...