Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøvde for morrosskyld og melde meg inn i går ved hjelp av loggfilen for gavekorttilbudet. Og tror du sannelig ikke det poppet inn et gavekort. Hva er det egentlig bokklubben driver med?

Seriøst?

på denne http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?dokId=534536 kan folk fortsatt melde seg inn MEN

Vist du prøver å melde deg inn nå kommer det opp et helt nytt innmeldingsystem, utseende er forandret. å det er ikke mulig å melde seg inn i noen av de vist du er medlem av noen andre fra før

Hmmmm :love:

Si fra om dere får gamle loggfiler via nettleser til å gjøre jobben da

EDIT:

Tror dere sannelig ikke jeg fikk mail nå nettop 5 min etter jeg skrev det ovenfor da!

MAILKOPI:

Velkommen som nettmedlem i Bokklubben Den norske !

Vi håper du vil trives i klubben og la deg begeistre av bokutvalget.

Om kort tid vil du motta velkomstgaven.

Du har valgt å motta informasjon om hovedboka på e-post, dette betyr at du ikke får medlemsblad i posten.

E-postkommunikasjon er et raskt, enkelt og miljøvennlig alternativ.

Med en gang det presenteres en ny hovedbok, vil du motta en e-post med link til klubbens internettsider, hvor du finner all informasjon om medlemskapet og en fullstendig oversikt over alt klubben tilbyr deg.

Det er mange fordeler ved å være nettmedlem. Klubben din er tilgjengelig 24 timer i døgnet uansett hvor du befinner deg. Du kan søke blant alle tilgjengelige titler og få full oversikt over kjøp og avbestillinger.

Du trenger medlemsnummeret og postnummeret ditt for å logge deg på og utføre bestillinger og avbestillinger. Medlemsnummeret finner du i emnefeltet på denne e-posten.

Du kan når som helst velge å endre kommunikasjonsform fra e-post til medlemsblad. Dette gjøres på Din side.

Vennlig hilsen

Bokklubben Den norske

Får lattis om det kommer gavekort senere

HVA ER DET SOM SKJEEEEEEEER EGENTLIG? TEXAS @ the bookclub

Endret av =Iko=
Lenke til kommentar

Haha, i dag tikka det inn to nye gavekort! Det som er moro er at jeg registrerte i går to medlemskap fra den siden som er "fjernet", og fikk gavekort i dag. Den ene klubben jeg registrerte meg i på søndag, har jeg ikke hørt noe fra :p

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar
Haha, i dag tikka det inn to nye gavekort! Det som er moro er at jeg registrerte i går to medlemskap fra den siden som er "fjernet", og fikk gavekort i dag. Den ene klubben jeg registrerte meg i på søndag, har jeg ikke hørt noe fra :p

Det var det jeg også prøvde i går. Registrerte meg fra de "fjernede" sidene, og i dag kom det et gavekort i innboksen. Rare greier.

Lenke til kommentar

Får ikke noen mail jeg, men jeg kan logge meg inn i disse klubbene. Det vil nok si at jeg ikke får gavekort for de. Ikke verdens undergang ettersom at jeg har brukt 6 og har 1 igjen.

Der kom de visst likevel, 3 mailer inn i innboksen :) Digger dette jeg, får håpe gavekortene også kommer snart.

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...