Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Jeg meldte meg inn bokklubben for første gang, på søndag. Og da gjaldt jo forsatt tilbudet. Så da er det vel rett og rimelig at jeg får et gavekort? Hvis ikke, går det vel under kategorien: Villedene markedsføring? :hmm:

 

Kanskje du skal rette dette spørsmålet til de som kan svare?

 

Ja det ble litt feil å spørre om det her. Er vel mer film som står i fokus her. :p

Endret av sirhc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det tar litt av dette, ja. Er tragikomisk å se folk som har fått 4-5000 av Bokklubben og som ikke er fornøyd. :p

Fy, Goscinny - der hører du!

 

Heh, ja det er litt merkelig at mange er misfornøyd fordi de fikk "bare" noen få gavekort. De som føler det sånn får tenke som så at i utgangspunktet var det bare ett gavekort på hver. Jeg selv har fått 3 gavekort og er jo strålende fornøyd. Selvsagt kunne jeg tenke meg å få enda fler, men på den annen side så er dette gavekort for 3000 kr jeg for noen uker siden ikke ante at jeg skulle få. :)

Men manges reaksjon på dette bekrefter vel egentlig bare det at rikdom bare gir en higen etter mer. Ikke at det er rettet som kritikk mot noen her inne, det er vel bare sånn naturen er. :p

Lenke til kommentar
Jeg mangler bare Rocky Anthology, Blood Diamond, Alien Legacy Collection og Zodiak, som de ikke har på lager nå. Men ellers er alt sendt :w00t:

 

Jeg mangler litt;

 

1 stk. DVD 37 1/2

1 stk. DVD The One

1 stk. DVD Fahrenheit 911

1 stk. DVD Mission Impossible 3 - Special Edition

1 stk. DVD The Office -Sesong 1

1 stk. DVD Commando

1 stk. DVD Die Hard

1 stk. DVD Die Hard 2

1 stk. DVD xXx 2 -The Next Level

1 stk. DVD Rocky Anthology

1 stk. Steltonkanne sort soft

 

Og noen Halo-bøker.

 

Får håpe at tingene kommer på lager så fort som mulig. :)

 

Jeg får forøvrig tilsendt pakkene til hjemstedet mitt, og ikke leiligheten min, så det venter noen pakker hjemme ja. :wee:

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Ingen som synes synd på stakkarne på Bokklubben som trodde dem var smarte og skulle tjene masse penger men isteden for tapte så mye at dem måtte ta bort tilbudet? :p

Ikke egentlig. Klart, det har nok gått litt over stokk og stein dette, men Bokklubben kan jo takke seg selv egentlig. Mennesker liker å utnytte ting til sin egen fordel, og når et selskap lokker med flerfoldige tusen gratis skal man være veldig forsiktig og moralsk for ikke å kaste seg på bølgen. Bokklubben selv må ta på seg skylden for at man først kunne melde seg inn i alle klubbene og få gavekort for hver klubb, og selv etter at sperren på ett gavekort per person kom så fikk jo folk, meg selv inkludert, fortsatt 5-6++ gavekort hver. De har ikke akkurat opptredd ryddig i denne situasjonen, tydelig at systemet deres har åpenbare svakheter når etterspørselen blir litt større enn de er vandt til. :) Og ellers er vel dette et bra eksempel for at bedrifter bør være forsiktig med fordeler som kan utnyttes lett. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...