Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, for som det har blitt sagt opptil altfor mange ganger allerede; Du har kun krav på et eneste gavekort. Dette er blant betingelsene når du registrer deg. Det er kun takket være dårlige systemer hos Bokklubben at vi har fått flere gavekort hver.

Fikk også melding om at det var tomt for Die Hard 4.0 på lager.

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar
Er det noen som har fått tilbake penger på gavekortet fordi de har vært utsolgt for noe du har bestilt?

Hvis de er utsolgt, så sender de varen du bestilte så fort de får den på lager igjen. Det var ihvertfall det de skrev i e-posten jeg fikk, og det er det jeg har hørt andre her snakke om.

Lenke til kommentar
Men hva om det var en søster eller bror som registrerte seg? Det står (sto) ingen ting om at det kun gjelder én gang per husstand.

Så klart ikke, men om du har fått et (eller flere) gavekort tidligere, har du ikke rett på flere. Dette gjelder selvsagt bare hvis det står ditt navn i registreringsskjema. Bruker du andre navn (/andre fra samme husstand som registrer seg) er saken en annen.

Lenke til kommentar
Ja jeg har fått det ett par ganger før jeg også, men bestilte ett liggeunderlag å fikk mail om at det var utsolgt og at de ikke kom til å få det inn igjen

Da hadde jeg nesten ringt til kundeservice (02240) hvis jeg var deg. Du har jo på en måte betalt for det hvis det ble trukket fra gavekortet.

@shadowlands: Det var det jeg tenkte. Nå får jeg vente å se om jeg får det siste gavekortet min søster bestilte et par timer før tilbudet ble borte.

Lenke til kommentar

Da var det stopp ja :(

Men skal ikke klage.

Rakk selv "bare" 3 gavekort.

Men meldte meg inn i to klubber til på lørdag og ser nå at de ligger under medlemskap, men har ikke fått mail med gavekort...

Er det vanelig at medlemskapet kommer på "Din side" før man får mail om gavekortet?

Eller får jeg nå ikke gavekort på disse kubbene :hmm:

Noen andre som har fått registrert medlemskap uten å få gavekort?

Lenke til kommentar
Er det vanelig at medlemskapet kommer på "Din side" før man får mail om gavekortet?

Ja. Medlemskontoen din blir opprettet med en gang du registrerer deg, mens velkomstgaven (gavekortet) vil bli sendt i e-post i løpet av et par-tre dager.

Endret av Runar
Lenke til kommentar
bare les en side lenger bak da! er jo de samme postene om og om igjen.

Beklager, kunne ikke se at det var noen som skrev at de hadde fått medlemskapet sitt registrert på "din side" uten å ha motatt gavekort.

Ser bare noen som skriver at de meldt seg inn i diverse klubber...

Så det var jo ikke akkurat noe svar på mitt spørsmål ;)

Etter det jeg fikk med meg tidligere i tråden så hadde innmeldingen blitt avist hvis du ikke fikk gavekort.

Ja. Medlemskontoen din blir opprettet med en gang du registrerer deg, mens velkomstgaven (gavekortet) vil bli sendt i e-post i løpet av et par-tre dager.

Takk :)

Det var godt å høre.

Da har jeg ikke gitt opp håpet på at jeg får et gavekort til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...