Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Hva mener du? Skal jeg registrere meg i de klubbene jeg ikke er medlem i? Det er jo ingen vits da de ikke har tilbud om gavekort? :S To brukere, derimot, kan nok funke :)

Goscinny ;)

Slik jeg forstod det så er du ikke medlem i alle klubbene som tilbyr gavekort? Da ville jeg prøvd å registrere meg på nytt i disse klubbene for å se om du får napp.

Jeg registrerte meg først i alle klubbene, men fikk bare gavekort for en klubb, så senere så registrerte jeg meg i alle klubbene igjen, og fikk gavekort for resten også. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slik jeg forstod det så er du ikke medlem i alle klubbene som tilbyr gavekort? Da ville jeg prøvd å registrere meg på nytt i disse klubbene for å se om du får napp.

Jeg registrerte meg først i alle klubbene, men fikk bare gavekort for en klubb, så senere så registrerte jeg meg i alle klubbene igjen, og fikk gavekort for resten også. :)

Jeg har fått fem gavekort alledere, og jeg tror jeg får mitt sjekke i morgen. Så jeg er godt igang :) Det jeg mente med at jeg angrer på at jeg ikke registrerte meg tidligere, var at det i starten var 14 klubber som hadde dette tilbudet. Nå er det bare syv ...

Chokke: Står ingen plass at det ikke er lov :) Iallfall ikke som jeg har kommet over.

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Har det nederste i reglementet alltid stått der? (det med uthevet skrift):

* på grunn av Bokavtalen kan du ikke bruke gavekortet på bøker utgitt på norsk fra 2007 hvor vi allerede gir maksimal rabatt, og du kan maks bruke det på tre norske bøker.

Det eneste du forplikter deg til er å være medlem i ett år. Tilbudet gjelder kun ved innmelding i én klubb.

Lenke til kommentar

I posten i dag:

The Good, The Bad and the Ugly

Persona

Patton

Black Adder collection

Melding om levering:

DVD Chihiro og hekse (B-post)

DVD Stikket (The Sting)

DVD Den store flukten (The Great Escape)

DVD Rosemary's baby

Introduksjon til film (bok)

DVD Den tredje mann (The Third Man)

DVD Bergman -Jordbærstedet (Smultronstället)

DVD Bergman -Det syvende seglet (Det sjunde inseglet)

Bokklubben.no er flott :)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Hoho, i dag blei det 17 filmer, 5 sesonger av 24, begge sesongen av Prison Break og en sesong av Rome og LOST. :D Konge! Føler meg nesten litt slem nå.

Hvor mange gavekort er du oppe i nå? Kunne ønske jeg oppdaget denne tråden tidligere slik at jeg kunne fått det dobbelte antall gavekort ... :( Fikk ingen bøker/filmer i dag heller! Sabla kvakksalvere de som jobber i posten! I morgen forventer jeg en postkasse stappfull av hentelapper.

Scotty: Du trenger ikke stresse, nei. Alt kommer under hovedbøker, og når de er avbestilt, kommer de under avbestillinger :)

Goscinny ;)

Pass deg med hva du sier nå!

Endret av Mr.NorBits
Lenke til kommentar

Venter på at følgende skal bli sendt:

- James Bond -The living daylights

- James Bond -The world is not enough

- Wallander samleboks 1

- Wallander samleboks 2

- Wallander samleboks 3

- Wallander samleboks 4

Når de kommer så er Bondsamlingen komplett (alle kommer fra Bokklubben). :)

Lenke til kommentar
Er det ingen som har bestil bøker for gavekortene de fikk fra BOKklubben da? :p

Joda! Jeg har kjøpt cirka 50 bøker. :) (Og fem filmer, en kjøkkenvekt og et brettspill.)

Mon tro når jeg skal få tid til å lese alt dette...

Uansett så tar de seg godt ut i skap og hyller. ;)

Lenke til kommentar
Stemmer det at tilbudet er stoppet nå? Ser ikke ut som det er mulighet å melde seg inn å få de tusen kronene lenger... Kun de vanlige tilbudene om 3 bøker + annet crap

Det har du sannelig rett i! Tilbudet er borte!

Vi har sprengt budsjettet til bokklubben :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...