Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jammen fikk jeg mail nå jeg også. :D

Bokklubben Nye Bøker har i dag sendt deg følgende varer:

Fakturanummer 6823875 : 1 stk. 1831097 DVD Titanic Deluxe C (B-post)

Fakturanummer 6826550 : 1 stk. 2388626 DVD Speed (B-post)

Fakturanummer 6826549 : 1 stk. 2414171 DVD Den sjette sansen (B-post)

I tillegg fikk jeg beskjed om at Chihiro og heksene var midlertidig utsolgt. :p I mitt tilfelle ser det ut som de bare klarer å sende 3 DVD-er om gangen.

Lenke til kommentar
Ja, prøvde det nå. Kunne ikke bruke gavekortet på Don Rosa-boken. :(

70 dager så kan du det!

Kom til å tenke på en ting nå....vi vet jo at gavekortene ikke kan brukes på norske bøker utgitt i 2007, og da hadde jeg tenkt å vente til etter nyttår med å bestille den boken jeg ville ha....men tror dere dette går? Det er jo fortsatt samme gavekortet, og det sier vel at det ikke kan brukes på norske bøker utgitt i 2007, uavhengig av om det har blitt 2008. Eller? :hmm:

Lenke til kommentar

Det stemmer nok at du kan bestille boken med gavekortet etter 2007.

Fikk nettopp mail:

Bokklubben Nye Bøker har i dag sendt deg følgende varer:

Fakturanummer 6830172 : 1 stk. 8105766 DVD Tarantino box (B-post)

Da venter jeg på at de to andre tingen jeg har bestilt skal bli sendt, og forhåpentligvis et nytt gavekort.

Lenke til kommentar

Noen som har en anelse om hvorfor de ikke vil sende meg Tempelridderen, Veien til Jerusalem og Riket ved veiens ende? Når jeg skal bruke gavekortet på dem, får jeg feilmelding om at det ikke går an å bruke gavekortet på det. Bøkene er ikke norske (oversatt til norsk, originalt svensk) og de er ikke fra verken 2006 eller 2007. :hmm:

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Noen som har en anelse om hvorfor de ikke vil sende meg Tempelridderen, Veien til Jerusalem og Riket ved veiens ende? Når jeg skal bruke gavekortet på dem, får jeg feilmelding om at det ikke går an å bruke gavekortet på det. Bøkene er ikke norske (oversatt til norsk, originalt svensk) og de er ikke fra verken 2006 eller 2007. :hmm:

Goscinny ;)

Alle disse er gitt ut i 2007 og går dermed ikke an å bruke gavekort på.

Endret av Kornblomst
Lenke til kommentar

Fakturanummer 6824012 : 1 stk. 2381737 DVD The Amityville H (B-post)

Fakturanummer 6823721 : 1 stk. 1519395 DVD Sin City (B-post)

Fakturanummer 6824011 : 1 stk. 1421301 DVD Million Dollar B (B-post)

Fakturanummer 6824014 : 1 stk. 8102848 DVD Pirates of the C (B-post)

Fakturanummer 6824013 : 1 stk. 8101493 DVD Mission Imposs 1 (B-post)

Fakturanummer 6828544 : 1 stk. 1355856 DVD Apokalypse Nå! (B-post)

Fakturanummer 6824524 : 1 stk. 5006929 DVD Den innerste sir (B-post)

Fakturanummer 6828761 : 1 stk. 5007194 DVD 300 - Special Ed (B-post)

Fakturanummer 6828457 : 1 stk. 8102317 DVD Ondt blod i Amer (B-post)

Fakturanummer 6823725 : 1 stk. 8103364 DVD Mafiabrødre (B-post)

Happyday :)

Lenke til kommentar

Goscinny ;)

Så nå at de ifølge Bokklubben er fra 2007, men dette er ikke riktig! De er noen år gamle alle sammen! Kunne sikkert sendt en mail til dem og rettet opp i det, men jeg har funnet ut at jeg ikke skal bestille dem likevel ...

Hvis ikke postkassa er stappfull av DVD-er/bøker (eventuelt hentelapper til posten) i morgen, blir jeg meget skuffet!

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Så alle dere som har gjort dette nå, må dere avbestille bøker hver måned da eller?

Det er riktig, man må avbestille i 12 måneder.

Hvor mange bøker man må avbestille er avhengig av hvor mange klubber en har meldt seg inn i.

Hvordan funker dette da?

Får man en mail om å måtte avbestille, eller må man inn på siden elller?

Dette virker jo helt latterlit :p

Lenke til kommentar

I dag fikk jeg epost på tre filmer som på "Min side" ble endret til sendt for flere dager siden, så de bør være sendt allerede!

I tillegg fikk jeg beskjed om at Chihiro og heksene var midlertidig utsolgt. :p I mitt tilfelle ser det ut som de bare klarer å sende 3 DVD-er om gangen.

Chihiro og Heksene var blant de tre jeg fikk bekreftet som sendt nå. Håper jeg har såpass flaks at den ble sendt før de gikk tom på lager... Status på "Min side" ble jo oppdatert for flere dager siden og jeg har ikke fått epost om at den er utsolgt.

Lenke til kommentar

Goscinny ;)

Så nå at de ifølge Bokklubben er fra 2007, men dette er ikke riktig! De er noen år gamle alle sammen! Kunne sikkert sendt en mail til dem og rettet opp i det, men jeg har funnet ut at jeg ikke skal bestille dem likevel ...

Hadde nok ikke hjulpet noe om du hadde sendt mail om dette. Finner du versjoner av boka som er gitt ut i 2006 eller tidligere, er det fritt fram med å bestille bøkene. Er det en versjon som er gitt ut i 2007, er det ikke mulig. Jeg bestilte f.eks Anne Franks dagbok. Den var det gitt ut flere versjoner av og jeg kunne ikke velge den nyeste.

Lenke til kommentar
Så alle dere som har gjort dette nå, må dere avbestille bøker hver måned da eller?

Det er riktig, man må avbestille i 12 måneder.

Hvor mange bøker man må avbestille er avhengig av hvor mange klubber en har meldt seg inn i.

Hvordan funker dette da?

Får man en mail om å måtte avbestille, eller må man inn på siden elller?

Dette virker jo helt latterlit :p

Som Badsmile sier så får du "advarsel" om hovedbok på e-mail eller sms èn uke før levering.

Du avbestiller igjennom Din Side på bokklubben.no, enkelt!

post-64650-1193604388_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Avbestilling er ingen problem, og du har også så god tid på deg at du fint kan dra på ferie en uke uten bekymring. Greit å være klar over at varsel over SMS for øvrig koster 3,- per melding, bare sånn at man vet at man vil bli trukket. Blir jo noen kroner om man er medlem i mange klubber.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...