Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
YEs! Jeg manglet den vesentlige delen i mailen jeg fikk i går, og i dag lå mitt femte gavekort i innboksen :D

Samme her. Da blir det enda flere julegaver.

 

Måtte innom posten og hente 14 pakker i dag. Dama som leverte ut pakkene måtte le da hun kom bærende med den haugen. Jeg er nesten stamgjest på postkontoret for tiden. Må innrømme at det nesten begynner å bli flaut å gå innom der.

Lenke til kommentar

Tar det veldig lang tid før man bestiller filmene til de blir sendt?

 

Jeg bestilte 8 filmer for en stund siden, men bare to av dem er sendt. De to har jeg mottatt. Jeg har fått mail om at de ikke hadde 2 av filmene inne, så de ville bli sendt litt seinere. Men de andre 4?

 

Hvordan er det nye systemet? Jeg registrerte meg i min 4. klubb, men det sto ikke noe om "velkomstgave" i bekreftelsesmailen :hmm:

Lenke til kommentar
dette virker for godt til å være sant. Hva om de senere finner det ut og krever 13000 av de 14000 betalt

 

Det kan de ikke. De har selv gjort feilen med å sende ut gavekortet. Det kan vel ikke bevises at noen har meldt seg inn i mange klubber for å få mange gavekort (selv om det er litt åpenlyst). Det at man får kun ett gavekort står dessuten med den minste skriften du kan tenke deg, og det er vel bokklubben selv som har ansvaret for å opprettholde den bestemmelsen. Det står ikke at det ikke er lov å melde seg inn i flere klubber. Det står heller ikke at det ikke er lov å få flere gavekort, det står bare at man kun får ett.

Lenke til kommentar

Selvsagt kan de ikke gjøre noe. Jeg har jo bare meldt meg inn i flere klubber fordi jeg er så glad i bøker og gleder meg hver måned til å se hvilke hovedbøker jeg skal få. Dessverre så ser det ut til at ingen av Bokklubbens hovedbøker er særlig interessante for meg, og flere av dem har jeg også allerede kjøpt fra før av.

 

:)

 

Det er Bokklubben selv som godkjenner medlemskapene og sender ut gavekortene. Det er ikke ulovlig å være medlem i flere klubber, tvert imot så er jo det ønsket til Bokklubben. Synd for dem at de ikke greier å holde styr på systemet deres.

Lenke til kommentar

En kompis sa nettopp til meg at når man skal melde seg ut fra bokklubben (om 1 år) så må man kjøpe en bok i hver klubb man er medlem i? Jeg regner med han tar helt feil, men jeg finner ikke noe på hjemmesiden som sier det motsatte av det han sier, så ble litt redd nå. Noen som vet?

Lenke til kommentar

Du kan si til han kompisen din at han skal slutte å uttale seg om ting han ikke har peiling på. Det står selvsagt ingenting om noe sånt i medlemsbetingelsene, det er kun én betingelse:

Det eneste du forplikter deg til er å stå som medlem i et år.

 

Det er selvsagt også ulovlig å tvinge folk til å kjøpe noe for å melde seg ut av en klubb, annet enn at man må betale verdien til velkomstpakken (altså 1000,- i vårt tilfelle) hvis man melder seg ut av klubben(e) før det er gått ett år.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Du kan si til han kompisen din at han skal slutte å uttale seg om ting han ikke har peiling på. Det står selvsagt ingenting om noe sånt i medlemsbetingelsene, det er kun én betingelse:
Det eneste du forplikter deg til er å stå som medlem i et år.

 

Det er selvsagt også ulovlig å tvinge folk til å kjøpe noe for å melde seg ut av en klubb, annet enn at man må betale verdien til velkomstpakken (altså 1000,- i vårt tilfelle) hvis man melder seg ut av klubben(e) før det er gått ett år.

Ja det var det jeg også mente! Takk for at du gjorde kvelden bedre! :p

 

Fikk forresten 3 brev fra posten om at sendingen var for stor for postkassen. Vil det si at jeg får 3 DVD-er eller? Fikk 1 igår og 3 DVD-er. Håper altså på at det var 9 jeg fikk idag da.

Endret av Nurzum
Lenke til kommentar
En kompis sa nettopp til meg at når man skal melde seg ut fra bokklubben (om 1 år) så må man kjøpe en bok i hver klubb man er medlem i? Jeg regner med han tar helt feil, men jeg finner ikke noe på hjemmesiden som sier det motsatte av det han sier, så ble litt redd nå. Noen som vet?

Du ble redd for å måtte bruke vel i underkant av hundre kroner for hver tusenlapp de gav deg? :ermm:

Lenke til kommentar
Fikk nettopp en postmann på døra, 7 filmer i en pose :D Lite flaut :p

Skjønner hvorfor postmannen ikke la alt i postkasse ...

 

Service?

 

Er jo greit det, er jo ikke så ofte det skjer. Det har skjedd med meg en gang også, kjempefornøyd jeg slapp å kjøre på posten for å hente dem. Skal sies at det har skjedd en av 500 ganger men det er jo en helt annen sak :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...