Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg frykter at jeg kanskje var litt sent ute, men jeg meldte meg nå inn i hele sulamitten.

Edit: Begrensning nei. Det tok meg fem minutter å melde meg inn i 11 stk.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Jada, det er mulig å melde seg inn i så mange man vil.. MEN, du får nok bare ett gavekort nå. Om de ikke nekter å godkjenne alle de 11 innmeldingene dine da.

Sitat bokklubben.no: * på grunn av Bokavtalen kan du ikke bruke gavekortet på bøker utgitt på norsk fra 2007 hvor vi allerede gir maksimal rabatt, og du kan maks bruke det på tre norske bøker. Utover dette har du ingen begrensninger.

Det eneste du forplikter deg til er å være medlem i ett år. Tilbudet gjelder kun ved innmelding i én klubb.

Dette kom i dag ettermiddag..

Lenke til kommentar
Neida Haakon, du må ikke logge inn med alle medlemsnummerene dine, avbestillingene på alle bokklubbene blir samlet på en side, samme hvilket medlemsnummer du logger inn med.

Om du skjønner.. :)

Jeg må logge inn 6 ganger jo, fordi alle kontoene mine er ikke med samme opplysninger.. :p

Lenke til kommentar

Fikk bare 1 gavekort selv, men allikvel er jeg medlem av 3 klubber. Sendte beskjed om at jeg syntes de brøt de opprinnelige betingelsene jeg ble medlem på og ba de oppheve medlemsskapet. 1000kr er "Standard"-tilbudet deres som i en eller annen form alltid er aktivt imho.. (Vanligvis da i form av 3 bøker, og de koster jo alle nesten 300kr/stk)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...