Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Avebestilte min første bok i dag :) Men det sto bare at jeg hadde en ny hovedbok på "min side". Jeg fikk aldri noen mail!!

Mailen kommer først når det er rundt 1 uke igjen.

Den dukker opp på nettsiden noen dager før det.

Noen som har fått Blu Ray filmene sine?

Har fått de 4 jeg bestilte.

Fikk forresten et nytt gavekort i dag. Meldte meg inn i den 4. klubben i går. :)

Lenke til kommentar

Fikk følgende i posten i dag: (bokklubben.no)

En snasen extended 3-disc utgave av Gladiator, The Worlds Fastest Indian og Der Untergang.

Hadde Gladiator (DVD) 1-disc før, men måtte fleske til med en skikkelig utgave av en slik kremfilm :)

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvorfor det tar så lang tid å sende ting derfra?

Er et par ting som har blitt sendt for over en uke sidne, men fortsatt ikke kommet frem. Jeg er klar over at det er B-post, men for helvette, det skal ikke ta så lang tid!

Fremsendingstid

Innen 3-5 dager i Norge, minst 4 dager i Europa og minst 10 dager til resten av verden.

Irriterer meg hardt. Husk, B-post leveres ikke på lørdager, så sant det ikke er klump :)

Lenke til kommentar

Har nå brukt mitt andre gavekort.

Tittel Antall Pris pr stk.

DVD Apokalypse Nå! Redux 1 69.00

DVD Bridget Jones 2: På randen 1 69.00

DVD Cold mountain 1 69.00

DVD Gymnaslærer Pedersen 1 79.00

DVD Klodenes kamp 1 99.00

DVD Bridget Jones' dagbok 1 89.00

DVD Mission Impossible 1 1 149.00

DVD Mission Impossible 2 1 149.00

DVD Mission Impossible 3 - ... 1 99.00

DVD Army of Darkness 1 129.00

Rabatt 1 -30.00

Gavekort tilgode 1 -970.00

Sum: 0.00

og meldte meg også inn i en tredje klubb nå. Så får jeg se om det blir noe mer. Selv om min første ordre som ble lagt inn for en uke siden fortsatt ikke har kommet frem.

Lenke til kommentar

Damn, Seinfeld sesong 3 manglet den fjerde disken. Skal sende mail nå, og håper de er positive og sender en ny en selv om jeg har robbet de for syv tusen kroner...

Edit: LOL, disken var der, men den var gjemt under en disk 3. ^^

Endret av Fisker
Lenke til kommentar
Haha, fikk kjeft fra Postmannen i dag, siden jeg hadde for mye post i vente og at han leverer for mye post til meg xD

Det er du som sørger for at postmannen har jobben sin, men ikke gå for langt, for da kan han "miste" posten din, og sende tilbake p.g.a. "ukjent adresse"... Snakker av egen erfaring.

Lenke til kommentar

Registrerte meg i den femte klubben i dag, og jeg fikk mailen om at jeg hadde blitt medlem. Men! Denne gangen manglet noe vesentlig.

Velkommen som nettmedlem i Bokklubben Krim og Spenning!

Vi håper du vil trives i klubben og la deg begeistre av bokutvalget.

Om kort tid vil du motta velkomstgaven.

Den delen av mailen manglet :O

Har noen andre erfart det samme? Er fortsatt masse jeg kunne tenke meg å bestille. Får bare overtale mor og far om å bli medlem, da :p

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Registrerte meg i den femte klubben i dag, og jeg fikk mailen om at jeg hadde blitt medlem. Men! Denne gangen manglet noe vesentlig.
Velkommen som nettmedlem i Bokklubben Krim og Spenning!

Vi håper du vil trives i klubben og la deg begeistre av bokutvalget.

Om kort tid vil du motta velkomstgaven.

Den delen av mailen manglet :O

Har noen andre erfart det samme? Er fortsatt masse jeg kunne tenke meg å bestille. Får bare overtale mor og far om å bli medlem, da :p

Goscinny ;)

Jeg fikk den samme mailen når jeg meldte meg inn i Bokklubben Lydbøker i dag...

Lenke til kommentar

En postmann kan gjøre livet til et helvete for deg om han har grunn til å hate deg, han. Selvsagt er det ulovlig, men du skal slite noe voldsomt med å bevise noe. Finnes mange historier om postmenn som både har gitt faen i å levere andres post, som har stjålet andres post og som har ødelagt andres post. De kan jo tross alt gjøre stort sett hva de vil med posten, så lenge det unngår å bli oppdaga. Du skal selvsagt ikke finne deg i alt heller, hvis han postmannen virkelig snakket seriøst til deg med krass tone om at du bestiller for mye, så kan han bare henge seg. Men et pro-tip er å ikke gå for hardt inn, og heller konfrontere han 100% saklig i så fall hvis du skulle nevne det for han en gang.

Lenke til kommentar
En postmann kan gjøre livet til et helvete for deg om han har grunn til å hate deg, han. Selvsagt er det ulovlig, men du skal slite noe voldsomt med å bevise noe. Finnes mange historier om postmenn som både har gitt faen i å levere andres post, som har stjålet andres post og som har ødelagt andres post. De kan jo tross alt gjøre stort sett hva de vil med posten, så lenge det unngår å bli oppdaga. Du skal selvsagt ikke finne deg i alt heller, hvis han postmannen virkelig snakket seriøst til deg med krass tone om at du bestiller for mye, så kan han bare henge seg. Men et pro-tip er å ikke gå for hardt inn, og heller konfrontere han 100% saklig i så fall hvis du skulle nevne det for han en gang.

Var mamma som pratet med han, men var min post :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...