Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

da har jeg meldt meg inn i en klubb. Håper jeg får gavekortet imorgen. Tenker jeg melder meg inn i én klubb om gangen.. Ser ut som det har fungert greit hos mange her. Men hvis melder meg inn i en ny klubb etter jeg har fått det første gavekortet, og ikke mottar et nytt gavekort, kan jeg da melde meg ut av klubben siden jeg ikke har mottat gavekortet? Litt kjipt å være medlem i flere klubber og bare fått ett gavekort.

Lenke til kommentar
da har jeg meldt meg inn i en klubb. Håper jeg får gavekortet imorgen. Tenker jeg melder meg inn i én klubb om gangen.. Ser ut som det har fungert greit hos mange her. Men hvis melder meg inn i en ny klubb etter jeg har fått det første gavekortet, og ikke mottar et nytt gavekort, kan jeg da melde meg ut av klubben siden jeg ikke har mottat gavekortet? Litt kjipt å være medlem i flere klubber og bare fått ett gavekort.

 

I mitt tilfelle og sikkert dei fleste, slepper du å stå som medlem i dei klubbene du ikkje mottar gavekort frå.

Lenke til kommentar
Kom til å tenke på en ting..

Vi skulle ikke ha opprettet en tråd som vi oppdaterte hver gang hovedboken

er på vei ut? Ingen kommentarer, og ingen svaring, kun for oppdatering.

Da er det lettere å følge med på når hovedbøkene kommer.

Man kan jo få varsling både i posten, på e-post og på telefonen, så det er da vitterlig ikke nødvendig. Og det er uansett en ganske dum holdning å automatisk si nei til bokklubbens bøker. Hovedbøkene er som regel særs gode bøker (selv om barnebokklubben kanskje ikke akkurat appelerer til brukerne her) til en forunftig penge.

Lenke til kommentar
Kom til å tenke på en ting..

Vi skulle ikke ha opprettet en tråd som vi oppdaterte hver gang hovedboken

er på vei ut? Ingen kommentarer, og ingen svaring, kun for oppdatering.

Da er det lettere å følge med på når hovedbøkene kommer.

Man kan jo få varsling både i posten, på e-post og på telefonen, så det er da vitterlig ikke nødvendig. Og det er uansett en ganske dum holdning å automatisk si nei til bokklubbens bøker. Hovedbøkene er som regel særs gode bøker (selv om barnebokklubben kanskje ikke akkurat appelerer til brukerne her) til en forunftig penge.

 

Men når det er snakk om opp til 7 bøker hos de fleste av brukerne her og hver bok koster rundt 300,- kroner blir det litt mye å betale hvis man skal ha hovedboken hver måned.

Lenke til kommentar
Kom til å tenke på en ting..

Vi skulle ikke ha opprettet en tråd som vi oppdaterte hver gang hovedboken

er på vei ut? Ingen kommentarer, og ingen svaring, kun for oppdatering.

Da er det lettere å følge med på når hovedbøkene kommer.

Man kan jo få varsling både i posten, på e-post og på telefonen, så det er da vitterlig ikke nødvendig. Og det er uansett en ganske dum holdning å automatisk si nei til bokklubbens bøker. Hovedbøkene er som regel særs gode bøker (selv om barnebokklubben kanskje ikke akkurat appelerer til brukerne her) til en forunftig penge.

 

Kommer det en knall bok eller lydbok fra en av de klubbene jeg er medlem i så vurderer jeg selvfølgelig om jeg har interesse for den eller ei :)

 

som sies her, hovedbøkene kan være av høy kvalitet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...