Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten, jeg meldte meg inn i alle bokklubbene rett etter hverandre. Skulle det ha noe å si, tror dere? Håper ikke jeg ødela sjansen min nå.

Tror det er litt forskjellig egentlig. Det jeg gjorde var at jeg først meldte meg inn i alle klubbene, men jeg fikk bare ett gavekort, men så noen dager seinere meldte jeg meg inn i alle de andre klubbene igjen, og da fikk jeg på alle sammen. Virker uansett ikke helt stabilt detta systemet dems.

Lenke til kommentar

Ok, takk for svar.

Fikk forresten dere andre denne beskjeden da dere gikk inn på «Din side», etter å ha registrert dere?

Du kan dessverre ikke oppdatere denne informasjonen før vi har registrert deg i våre systemer.

Vennligst kom tilbake senere.

Evt. hvor lang tid tok det før du ble registrert?

Lenke til kommentar
Ok, takk for svar.

Fikk forresten dere andre denne beskjeden da dere gikk inn på «Din side», etter å ha registrert dere?

Du kan dessverre ikke oppdatere denne informasjonen før vi har registrert deg i våre systemer.

Vennligst kom tilbake senere.

Evt. hvor lang tid tok det før du ble registrert?

Det tar gjerne 1-2 dager før du blir registrert :) Når det er gjort, får du mail med gavekortet i.

Lenke til kommentar

Jeg hadde egentlig tenkt å si meg fornøyd nå når jeg hadde fått mitt andre gavekort, men nå har jeg plutselig funnet mye mer (både bøker og filmer) som jeg har lyst på, så jeg klina til med et medlemskap til og krysser fingrene for enda et gavekort. :p

Ingen kan si at dette ikke er avhengighetsdannende.

Lenke til kommentar

Bokklubben Nye B๘ker har i dag sendt deg f๘lgende varer:

Fakturanummer 6799919 : 1 stk. 2379910 DVD 28 Dager Senere (B-post)

Fakturanummer 6799920 : 1 stk. 2658747 Blu-ray Behind Enemy (B-post)

Fakturanummer 6799747 : 1 stk. 2643936 Blu-ray Istid 2 (B-post)

Fakturanummer 6799748 : 1 stk. 2637383 Blu-ray Eragon (B-post)

Fakturanummer 6799834 : 1 stk. 2528789 Blu-ray The Omen 666 (B-post)

Noen som har fått Blu Ray filmene sine?

Lenke til kommentar
Kom til å tenke på en ting..

Vi skulle ikke ha opprettet en tråd som vi oppdaterte hver gang hovedboken

er på vei ut? Ingen kommentarer, og ingen svaring, kun for oppdatering.

Da er det lettere å følge med på når hovedbøkene kommer.

God ide, håper den blir gjennomført. Derimot burde vi kunne få skrie ett inlegg i tråden for å få den i mine inlegg; med mindre forumet har en fancy funksjon for få tråden i mine inlegg uten å skrive en post som jeg ikke vet om?

Lenke til kommentar
God ide, håper den blir gjennomført. Derimot burde vi kunne få skrie ett inlegg i tråden for å få den i mine inlegg; med mindre forumet har en fancy funksjon for få tråden i mine inlegg uten å skrive en post som jeg ikke vet om?

Mine favoritter ;)

Se der ja. :) Støtter forslaget med kun oppdatringer og ingen andre poster. H1lle, tar du på deg ansvaret med å oprette en slik tråd? (Eventuellt forhøre deg med en mod først for å sjekke at ideen er levedyktig?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...