Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man kan avbestille hovedbøker, kommer vel disse opp i "Hovedbøker" inne på Din Side, eller? Har enda ikke fått noe tilbud om hovedbok, og jeg har vel vært medlem i 7 klubber i en uke nå. Begynner å bli litt bekymra for om det er en annen plass man må se eller noe.

Lenke til kommentar

Hmm, en ting jeg er litt bekymret for...jeg er medlem i "Nye bøker", og der står det at månedens hovedbok "Luftslottet som sprengtes" har avbestillingsfrist 2. november. Men jeg har ikke fått noe tilbud om denne boka. Kan jeg bare slappe av? Vil liksom forsikre meg om at jeg ikke får noen pakker i posten jeg ikke ønsker å få.

(Ble medlem for litt over en uke siden)

Lenke til kommentar
Hmm, en ting jeg er litt bekymret for...jeg er medlem i "Nye bøker", og der står det at månedens hovedbok "Luftslottet som sprengtes" har avbestillingsfrist 2. november. Men jeg har ikke fått noe tilbud om denne boka. Kan jeg bare slappe av? Vil liksom forsikre meg om at jeg ikke får noen pakker i posten jeg ikke ønsker å få.

Ser du den på "Hovedbøker" inne på Din side?

Jeg har fått opp to bøker der, og har avbestilt begge.

Etter jeg hadde avbestilt de bøkene fikk jeg mail om at de var ukens hovedbøker.

Så, jeg så det først på Hovedbøker, avbestilte, så fikk jeg mail, og nå står de under listen på Avbestillinger.

Lenke til kommentar
Hehe

Jeg syntes igrunn synd på den hos bokklubben som hadde ansvaret for "prosjektet", tror de har fått noen kvasse ord fra sjefen :p

Tja, si ikke det - kan hende dette viser seg å bli en gullgruve for Bokklubben etter som de nye medlemmene får øynene opp for hvor konkurransedyktig de er både på utvalg og ikke minst pris...

Lenke til kommentar
Tja, si ikke det - kan hende dette viser seg å bli en gullgruve for Bokklubben etter som de nye medlemmene får øynene opp for hvor konkurransedyktig de er både på utvalg og ikke minst pris...

Vel, utifra handlelistene til folk i denne tråden å dømme er bøker noe av det siste de tenker på.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Ser du den på "Hovedbøker" inne på Din side?

Jeg har fått opp to bøker der, og har avbestilt begge.

Etter jeg hadde avbestilt de bøkene fikk jeg mail om at de var ukens hovedbøker.

Så, jeg så det først på Hovedbøker, avbestilte, så fikk jeg mail, og nå står de under listen på Avbestillinger.

Nei, jeg har ennå ikke fått noe som helst om hovedbøker på min side. Jeg fant det med hovedboka når jeg klikka meg inn på "Nye bøker" i menyen til venstre. Når jeg går på avbestilling så står det noe om at jeg ennå ikke har fått tilbud om noen hovedbok eller at jeg allerede har avbestilt den. :ermm:

Lenke til kommentar

Oppdatering:

Fikk plutselig to tilbud om hovedbøker nå, begge avbestilt. :) Avbestillingsfristen var litt uti november, så litt over en ukes tid altså.

Ellers har Bokklubben i dag sendt 19 av 20 Bond-filmer. :D Har da 12 igjen som må sendes. Synes ikke det er så ille jeg, med tanke på at alt er helt gratis. Litt tålmodighet må man ha da.

Lenke til kommentar

I dag vart indiana jones boks, M:I III og the god, the bad and the ulgy. Forsatt masse som ikkje er sendt men det har blitt sendt ting hver dag denne uken så det begynner iallfall å skje noe.

EDIT: Da har eg også avbestilt hovedbøker.

Endret av mafiaman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...