Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Er det noen nå i dag/går som har meldt seg inn i flere klubber enn 1 og fått flere gavekort? Vet ikke om jeg tør, har fått og brukt et gavekort, men vil gjerne ha flere, men vet ikke om jeg tør, i tilfelle jeg ikke får en dritt er jo det veldig kjipt..

Hvis du ikke får gavekort så blir du heller ikke medlem av klubben ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen nå i dag/går som har meldt seg inn i flere klubber enn 1 og fått flere gavekort? Vet ikke om jeg tør, har fått og brukt et gavekort, men vil gjerne ha flere, men vet ikke om jeg tør, i tilfelle jeg ikke får en dritt er jo det veldig kjipt..

Hvis du ikke får gavekort så blir du heller ikke medlem av klubben ;)

Det gjør man vel ;) Man får med en gang man melder seg inn en mail om at man nå er medlem og vil motta velkomstgave innen 1-3 dager..

Så gavekort eller ei, man blir medlem..

Lenke til kommentar

Får du ikke en dritt har du jo ikke mottatt noe velkomstgave, altså kan du melde deg ut igjen uten å tenke noe mer pså det.. Ettersom jeg har skjønt hvertfall =p Regner med det er flere her som kan bekrefte det..

Lenke til kommentar

Får du ikke en dritt har du jo ikke mottatt noe velkomstgave, altså kan du melde deg ut igjen uten å tenke noe mer pså det.. Ettersom jeg har skjønt hvertfall =p Regner med det er flere her som kan bekrefte det..

Jeg kan bekrefte det. Hadde meldt meg inn i flere klubber samme dag, fikk da bare gavekort fra en klubb. Senere forsvant klubbene fra min medlemsliste. (uten at jeg gjorde noe, men jeg vet at de var der før) Meldte meg så inn i disse klubbene hver for seg, og har fått gavekort fra alle sammen nå. :)

Lenke til kommentar
1. Ja

2. Vet ikke.

3. Ca. 2 uker hos meg i alle fall.

Edit: Og Goscinny, kompisene mine har bare skrevet inn sitt eget, eller et falskt navn.

Å bruke falskt navn er ulovlig. Gjør noen det så kan de risikere å få en anmeldelse for svindel på nakken.

Riktig. Og hvordan får de til å motta en pakke som bokklubben sender til et falskt navn?

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Føler at jeg ikke fikk helt svar på dette i sta.

-Er det veldig lett å vite når nye bøker er ute, slik at man kan få avbestilt?

-Kan man avbestille alle fra èn og samme konto?

-Vil det alltid stå under "min side" ?

-Kommer det alltid mail før månedens bok kommer ut?

-Hvor lang tid har man på å avbestille før det er for sent?

Lenke til kommentar
1. Ja

2. Vet ikke.

3. Ca. 2 uker hos meg i alle fall.

Edit: Og Goscinny, kompisene mine har bare skrevet inn sitt eget, eller et falskt navn.

Å bruke falskt navn er ulovlig. Gjør noen det så kan de risikere å få en anmeldelse for svindel på nakken.

Riktig. Og hvordan får de til å motta en pakke som bokklubben sender til et falskt navn?

Jeg har hørt om noen som finner på fiktive fornavn, men beholder etternavnet. Dermed kommer posten fram.

Lenke til kommentar
Kommer filmene i postkassa eller må vi hente dem på posten?

spørs hvor mange som kommer på en gang. Er det bare 1-3 filmer kommer de nok i postkassa.

Spørs hvor stor postkasse man har også. :wee:

Føler at jeg ikke fikk helt svar på dette i sta.

-Er det veldig lett å vite når nye bøker er ute, slik at man kan få avbestilt?

-Kan man avbestille alle fra èn og samme konto?

-Vil det alltid stå under "min side" ?

-Kommer det alltid mail før månedens bok kommer ut?

-Hvor lang tid har man på å avbestille før det er for sent?

- Ja det håper jeg da. Håper ikke de gjør det vanskelig for oss å få info.

- Ja man kan avbestille alle fra samme konto

- Jeg håper det, har enda ikke fått noen boktilbud så jeg kan ikke si det for sikkert

- Det skal alltid komme mail, så det håper jeg

- Tror noen nevnte at mailen kommer 2 uker i forveien.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...