Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Nå skulle jeg bestille Tempelridderen, Veien til Jerusalem og Riket ved reisens slutt, men det gikk ikke. De er jo ikke fra 2007! :S Jaja, en skal vel ikke klage ...

Kan de kreve tilbake penger for bøkene om en benytter seg av mer enn ett gavekort? Jeg syns nå det er Bokklubbens feil, da.

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De kan vel ikke det når det er de som har gjort "feilen". Det eneste du har gjort er å melde deg inn i flere klubber, og det er det ingenting ulovlig i. At bokklubben har sendt deg flere gavekort selv om deres egen notis sier du kun skal få ett, får de ta på sin kappe. Du har jo ikke kontaktet dem og bedt dem gi deg fler, de kommer jo av seg selv.

Lenke til kommentar
Vi beklager!

Det er dessverre tekniske problemer med netttsidene. Vi jobber med saken.

Velkommen tilbake!

Kansje de fikser på dette nå?

Gode spørsmål:

Men man kan altså bare drite i alle de andre medlemsnummerne, og aldri logge inn på de? Når man har ett, så holder det ?

og en ting til. Holder det at man bare sjekker "Hovedbok nå:" på "min side" på ett av medlemsnummerne, så vil alle månedens bøker stå der?

Endret av Ashol
Lenke til kommentar
Ser at det står at "Tilbudet kun gjelder ved innmelding av èn klubb", men utifra det jeg leser her på forumet så får folk fler enn ett gavekort.. Så mitt spørsmål er da om jeg melder meg inn i f. eks fem klubber i dag, vil jeg da får fem gavekort eller kun ett?

Det er det ingen som vet dessverre, siden det ikke ser ut til å være noe mønster i hvem som får og hvor mange man får. :p

Hadde jeg vært deg så ville jeg meldt meg inn i én klubb først, så fått gavekortet for den og brukt det, og så meldt meg inn i en ny osv.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Har et spørsmål som noen her forhåpentligvis kan svare på; det står at gavekortet ikke kan brukes på norske bøker fra 2007, greit nok, men hva er definisjonen her? Er det bøker som er opprinnelig norske, av norske forfattere, eller gjelder det alle bøker som er på norsk?

For eksempel, kan jeg bruke gavekort på Don Rosa bok 4? Den er utgitt i 2007 og er jo på norsk, men den er jo ikke opprinnelig norsk.

:hmm:

Du ser det når du bestiller, legg den i handlevogn og tilføy gavekort.. Så kommer det opp om du får fratatt det ved gavekort eller om du må betale.. Det gjorde det hvertfall på et par bøker jeg prøvde og legge til..

Lenke til kommentar

Uansett om de har funnet ut av feilen så blir det hvertfall noen ekstra pakker på meg under juletreet av dette :)

Men bare tenk på verditapet de må ha hatt da, plutselig har 1000 stykker meldt seg inn i 6 klubber hver å alle får 1000 kr i gavekort for hver klubb.

begynte en stund å tro det var siste året oppe å gå for bokklubben.no et slags skjult tvangsalg :p så feil kan man ta

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Kan tenke meg dere er drittlei av å avbestille 5-14 bøker i måneden om et halvt år :wee:

Spesielt når det tar 10 sekunder...

Det er så definitivt verdt det.

Lenke til kommentar
Kan tenke meg dere er drittlei av å avbestille 5-14 bøker i måneden om et halvt år :wee:

Neida :)

Jeg snur meg bare rundt å nyter synet av det jeg fikk ut av denne tekniske flausen fra bokklubben.no

Edit:

bokklubben , ikke bokkilden. Jeg lurer på hvorfor jeg blander de to :whistle:

Endret av =Iko=
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...