Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Jeg har motatt varer fra to ulike gavekort. Hvis jeg har regnet riktig får jeg varer for rundt et gavekort i uken med mitt bestillingsmønster, men leveransene sendes jo ut etterhvert som varer kommer på lager så hva jeg får i postkassen er ikke systematisk knyttet til bestillingslisten. For å få et skred med varer må du bestille mye innen et kort tidsrom, og sørge for at det du har bestilt er på lager, ellers kommer det det i rykk og napp over et lengre tidsrom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har motatt varer fra to ulike gavekort. Hvis jeg har regnet riktig får jeg varer for rundt et gavekort i uken med mitt bestillingsmønster, men leveransene sendes jo ut etterhvert som varer kommer på lager så hva jeg får i postkassen er ikke systematisk knyttet til bestillingslisten. For å få et skred med varer må du bestille mye innen et kort tidsrom, og sørge for at det du har bestilt er på lager, ellers kommer det det i rykk og napp over et lengre tidsrom.

Okey :)

Da gleder jeg meg til ukene framover

Lenke til kommentar
Bare jeg som TROR jeg har sett det stå noen plass eller er det kun ett medlemsskap pr husstand? Eller fuungerer det at det er.. 3-4 medlemmer på samme adresse? =D

Det er jo noen som bor i blokker og leilighetsbygg, og jeg vil tro det er umulig for Bokklubben å sjekke adressen til de som bestiller.

Lenke til kommentar

Yay! Bokklubben sendte en hel haug med ting i går.. I alt 40 av de 49 filmene og seriene jeg har bestilt er nå sendt, 7 er mottatt.. Kommer til å bli travelt i postkassa i ukene framover.. :D Det aller verste er egentlig at jeg fortsatt har igjen to gavekort, men disse sparer jeg til julegaver og diverse..

Lenke til kommentar

Ser ut til at de ikke ville ha meg i flere enn 2 klubber :-( Meldte meg inn i en ny tidligere idag, men den er ikke på "Medlemsskap", men den VAR tidligere under "innmeldingstidskpunkt" og nå borte derfra også..

edit: Aha, de dukket opp under "innmeldingstidspunkt" på den nyeste klubben. Men det står ikke noe dato på "innmeldt" :-O får håpe på det beste da =D

Endret av thomasw
Lenke til kommentar
Du kan bruke alle meldemnummerene for å logge inn, du kommer inn på samme siden.

Men man kan altså bare drite i alle de andre medlemsnummerne, og aldri logge inn på de? Når man har ett, så holder det ?

og en ting til. Holder det at man bare sjekker "Hovedbok nå:" på "min side" på ett av medlemsnummerne, så vil alle månedens bøker stå der?

Lenke til kommentar

Har et spørsmål som noen her forhåpentligvis kan svare på; det står at gavekortet ikke kan brukes på norske bøker fra 2007, greit nok, men hva er definisjonen her? Er det bøker som er opprinnelig norske, av norske forfattere, eller gjelder det alle bøker som er på norsk?

For eksempel, kan jeg bruke gavekort på Don Rosa bok 4? Den er utgitt i 2007 og er jo på norsk, men den er jo ikke opprinnelig norsk.

:hmm:

Lenke til kommentar

sånn eg forsto det, så kunne du ikkje bruke det på bøker som var utgitt i 2007.

og kunn 3 av bøkene du kan bestille kunne vere norske ? virke litt merkleg då men.

må du krysse av om å få innformasjon frå dei forskjellige bokklubbane, for å få sånn advarsel om at du må avbestille ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...