Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Fra et annet forum:

Jeg meldte meg inn i 10 klubber torsdag kveld, og fikk 3 gavekort i går. Det var også kun disse 3 klubbene som sto oppført under "mine meldemsskap" på nettsidene deres. Så jeg spurte hvor lang tid det ville ta før de andre medlemsskapene ville bli aktive.

Da forteller damen at dette hadde visst "tatt helt av", og at det så ut som en del folk "misbrukte" dette tilbudet. Derfor hadde de valgt å legge inn en begrensning, og jeg ville ikke få flere gavekort.

Som hun sa, og det står i medlemsbetingelsene; de forbeholder seg retten til å godkjenne medlemsskapet, og kun mine tre første ble godkjent. Så da jeg spurte om de 7 andre klubbene jeg hadde meldt meg inn i, fikk jeg beskjed om at "nei, de har vi stoppet". Jeg forklarte at jeg hadde fått meldemsnummer på mail, men det var visst kun automatikk at siden sender ut en sånn mail om man fyller innmeldingsskjemaet korrekt. Jeg forstår det, det er programmet deres, de kan jo ikke sitte og godkjenne alt manuelt. Men jeg prøvde å si at om de bare annulerer medlemsskap ettersom de føler for, burde jo også jeg få en beskjed om dette? Om man ikke tar kontakt selv, så vil man jo da bare gå og vente på både velkomstpremier og hovedbøker, mens man i realiteten ikke er medlem i det hele tatt.

Jeg sa også at jeg har tipset venner om tilbudet, som har meldt seg inn flere dager etter meg, og de har fått 10 gavekort uten noe tull. Da sa damen at "ja, det er noen som klarer å få meldt seg inn og få gavekort fra alle klubbene, men jeg vet ikke hvordan de gjør det", som om det var noe snusk vi drev med. Så begrensningene deres er visst litt etter humøret, og slett ikke likt for alle.

Jeg må nesten le, hva annet en snusk er dette da? Er ihvertfall pur grådighet, hahaha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har meldt meg inn i 8 i dag, så får jeg melde meg inn i noen flere etter at jeg har fått gavekortene. Og om de ikke godkjenner flere av dem, kan man ikke bare melde seg inn på nytt?

red@_crs_: Hvor står dette? Ikke her i hvert fall. Og dette er ikke snusk, men en fornuftig benyttelse av et ufornuftig tilbud. ^^

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
red@_crs_: Hvor står dette? Ikke her i hvert fall. Og dette er ikke snusk, men en fornuftig benyttelse av et ufornuftig tilbud. ^^

Jo det står på den siden, med liten skrift, under bildet til Anne B. Ragde.

Og selvsagt er det snusk, eller ihvertfall på grensen til, her snakker vi om å ta ut tusenvis av kroner i gavekort og bevisst ikke ha noen som helst intensjoner om å kjøpe eller betale en krone for noe som helst av det man faktisk melder seg på for.

Endret av _crs_
Lenke til kommentar
Jo det står på den siden, med liten skrift, under bildet til Anne B. Ragde.

Og selvsagt er det snusk, eller ihvertfall på grensen til, her snakker vi om å ta ut tusenvis av kroner i gavekort og bevisst ikke ha noen som helst intensjoner om å kjøpe eller betale en krone for noe som helst av det man faktisk melder seg på for.

Hva kan de regne med da, når de praktisk talt gir bort store pengesummer.

Men de har fortsatt ikke klart å få meg inn i systemet. Vet ikke helt om det er verdt å måtte avbestille bøker i et år bare for å få filmer for 1000 kr som uansett er overprisa...

Lenke til kommentar

Satt og gikk igjennon aciton filmen deres og fant ut at jeg hadde omtrendt 80 prosent av dem :p

Men det var jo en eller annen som jeg kunne tenkt å ha meg Monty Pythons boksen f. eks, så jeg tar vel å melder meg inn en gang tror jeg...

Lenke til kommentar
Ja, det er minstekravet. Hvis jeg ikke får gavekort pr. klubb, er jeg totalt uinteressert i å avbestille bøker i et år. Lukter litt forbrukerombudet her, hvis jeg ikke får gavekort/mulighet til å melde meg ut gratis.
Jeg har kun trykket på linker der det står "Meld deg inn i Bokklubben xxx og få gavekort på kr 1.000,-" Det står eller ikke der du faktisk melder deg inn. (Link)

red: Ikke her heller. Kun på den ene siden det står noe om at det kun gjelder for en klubb.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

De er veldig dyre, ja. Så det er svært begrenset hva man får ut av.. herregud, hva er det jeg skriver! De er overprisa ja, men det er gratis :D:p

Opplevde noe litt småskummelt nå nettopp.. Logget inn på en av mine kontoer (har flere.. ikke bare en med "Haakon"), så sto det plutselig et hovedbok-tilbud der. Uten at jeg hadde fått varsel på mail.. Avbestillingsfrist var 18/10, så det kan hende at det akkurat hadde kommet.Jaja, jeg bare trykket på "Avbestill" så var det gjort :) Det må jeg gjøre 8 ganger hver måned i ett år. DVS at jeg må logge inn på 6 forskjellige kontoer.. Men det skal jeg nok fikse. Er bare dte å huske det, da :/

Og til alle dere som er redde for å bli medlem uten å få gavekort. .Som det kanskje står et sted her i tråden, så blir man da ikke medlem av de klubbene.. Jeg meldte meg inn 3 ganger med navnet Haakon først, fik kgavekortene, så ble de mer ops på det, så meldte jeg meg inn to ganger til.. Og når jeg ikke fikk gavekortene da fryktet jeg at jeg måtte være medlem uten å motta gavekortet, men de to medlemsskapene er slettet (siden de er med samme opplysninger). Håper folk skjønte hva jeg mener.. :p

Bare logg på med det første medlemsnummeret du fikk (om du meldte deg inn mange ganger med samme opplysninger), og trykk på "Din Side", og så på "Medlemsskap".. Der står de medlemsskapene dine som gjelder for de opplysningene).

Edit: Problemet er vel bare at hovedbokas-tilbudene ikke kommer likt i måneden, tror jeg.

Håper ikke det var gresk for dere :p Nå må vi bare minne hverandre på å avbestille, nå da.. Holde denne tråden aktiv en stund som en liten huskelapp :p

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...