Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bokklubben Nye Bøker har i dag sendt deg følgende varer:

DVD Patton (B-post)

DVD Little Miss Suns (B-post)

Brazil (B-post)

DVD Sorte Orm (B-post)

DVD The Good, the Ba (B-post)

Bergman -Persona (B-post)

Kagemusha (B-post)

The Insider (B-post)

Bokklubben.no :love:

Da var ca. halvparten av filmene (49 totalt) sendt ;)

Men litt kjipt at The Third Man og Rosemary's Baby er utsolgt, ikke akkurat de mest populære filmene på bokklubben.no, ville man tro. Mulig de kun har et begrenset opplag, men men, så lenge jeg får de før jul, så er de unnskyldt.

Lenke til kommentar

Yay, meldte meg inn i min andre klubb i går, og fikk gavekort nummer 2 i dag. :love:

Dere som har meldt dere inn i mange klubber og bare fått for noen, meldte dere dere inn i alle samtidig? Jeg har en følelse av at dette fungerer bedre hvis man tar en og en klubb om gangen, så jeg prøver det :) Vet ikke hvor mange klubber jeg skal melde meg inn i da, tror egentlig jeg nøyer meg med kanskje en eller to til. Skal ha tid til å gjøre andre ting enn å avbestille bøker også :p

Lenke til kommentar

Gavekortene fortsetter å dumpe inn i min innboks også. Jaja, er jo fint å få filmer gratis, og bøker for den del. Vurderer faktisk å gå til anskaffelse av Trivial Pursuit, siden jeg ikke trenger å betale for det uansett og det er jo et fantastisk spill. :)

Endret av OlaTK
Lenke til kommentar
Jeg fikk mitt andre gavekort idag. Meldte meg inn i første klubben for noen dager siden, bestilte filmer og bøker for 1000 schpenn igår og idag fikk jeg altså mitt andre gavekort. Kanskje 1 og 1 om gangen fungerer bedre, ja? :-)

Si ikke det, jeg fikk 2 nye i dag. Det er nok veldig varierende, men så lenge man får de er det jo ingenting å klage over. ;)

Lenke til kommentar
Dere som først melder dere inn i én klubb, for så å melde dere inn i flere: Registrerer dere dere på nytt eller bruker dere det lille skjemaet med eksisterende kundenummer?

Jeg brukte skjemaet med eksisterende kundenummer... Fungert fint sålangt hvertfall. Meldte meg inn i en 3. klubb idag. Håper jeg får flere gavekort ;-)

Lenke til kommentar
Dere som først melder dere inn i én klubb, for så å melde dere inn i flere: Registrerer dere dere på nytt eller bruker dere det lille skjemaet med eksisterende kundenummer?

Jeg brukte skjemaet med eksisterende kundenummer... Fungert fint sålangt hvertfall. Meldte meg inn i en 3. klubb idag. Håper jeg får flere gavekort ;-)

Okay, da prøver jeg det i løpet av neste uke. For øyeblikket overtaler jeg familiemedlemmer til å melde seg inn, og gi meg gavekortet :).

Lenke til kommentar
Noen her som har fått et skreeeed med filmer enda da? som kan bekrefte at de har fått for 2 eller flere gavekort?

Det er maaaaange her som har fått både 2 og flere gavekort!

Har fått 2 gavekort jeg også , men det jeg tenkte på var om noen har motatt varene hjemme hos seg. for 2 eller flere gavekort?

Lenke til kommentar
Noen her som har fått et skreeeed med filmer enda da? som kan bekrefte at de har fått for 2 eller flere gavekort?

Det er maaaaange her som har fått både 2 og flere gavekort!

Han spør om det er noen som har MOTTATT filmer/bøker/whatever de har bestilt med 2/flere gavekort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...