Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Jeg fikk beskjed om at noen produkter jeg hadde bestilt var utsolgt og ikke ville komme tilbake på lager, og jeg fikk ingen erstatning eller noe. Men jeg gadd jo ikke bitche, har tross alt tyna noen tusen ut av dem, 200 kr fra eller til betyr ikke så mye. Men må si at det er litt dårlig, med tanke på at jeg faktisk kunne vært en betalende kunde.

Jeg fikk også mail om at et produkt var utsolgt. Da svarte jeg bare på mailen og spurte om de kunne sette beløpet tilbake på gavekortet. Det gjorde de og jeg kunne bestille noe annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bare fått beskjed om 2 filmer som er utsolgt, men de skulle komme inn igjen. Enig med athorb, gidder ikke å bitche når jeg har 'loppa' de for såpass store summer. Men hadde du vært en betalende kunde, hadde du jo ikke tapt noe ;) Ting betales når de mottas, og hvis du ikke mottar noe, slipper du å betale.

Men de kan jo bare prøve seg på å ikke levere Kubrick/Alien-boksen(e) mine! Da blir det høyesterettsak ut av det.

Lenke til kommentar
Yo er medlem i 7 klubber nå. Men har bare fått 4 gavekort. Kan jeg klage og kreve de tre siste?

----------+?

Ikke hvis du meldte deg inn etter at de forandret på teksten. Det står ganske tydelig nå at tilbudet kun gjelder for én klubb.

Ok, da kan de kreve penger av meg da? Siden jeg gjorde alt etter at de satt opp teksten om at det maks var et gavekort?

Da skylder jeg dem 3000kr?

DE KAN IKKE DET?

Lenke til kommentar
Ok, da kan de kreve penger av meg da? Siden jeg gjorde alt etter at de satt opp teksten om at det maks var et gavekort?

Da skylder jeg dem 3000kr?

DE KAN IKKE DET?

Så lenge du ikke har bestilt filmer for mer enn gavekortene du allerede har dekker, kan ingen kreve deg for noen ting. Du må bare huske å avbestille månedsbøkene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...