Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Vi takker for din bestilling av: 1831097 DVD Titanic Deluxe C 8023689 DVD The Grudge - For Artikkelen er dessverre midlertidig utsolgt, men blir sendt deg så snart vi får ny levering. Vi beklager forsinkelsen.

 

Faen :(

 

Får jeg pengene tilbake på gavekortet?

Når produktet er på lager så vil det bli sendt. Hvorfor skulle det komme tilbake på gavekortet?

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk beskjed om at noen produkter jeg hadde bestilt var utsolgt og ikke ville komme tilbake på lager, og jeg fikk ingen erstatning eller noe. Men jeg gadd jo ikke bitche, har tross alt tyna noen tusen ut av dem, 200 kr fra eller til betyr ikke så mye. Men må si at det er litt dårlig, med tanke på at jeg faktisk kunne vært en betalende kunde.

Lenke til kommentar

de har korta ned utvalget til 7 klubber, men det har kommet en ny retningslinje om at det kun er ett gavekort pr pers... noe som viser seg å ikke være idiotsikkert, hvis man bare melder seg inn i en og en klubb, og ikke alle samtidig. ja, det er lett avbestille. hvis du melder deg inn i alle klubbene med samme opplysninger, kan du betjene alle klubbene med samme medl.nr. det er kun å trykke på 'avbestill'-knappen inne på siden, når den tid kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...