Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

samme her. merkelig greier. de første bøkene har avbest. frist på torsdag, så forhåpentligvis dukker det opp i løpet av morgendagen, eller aldri... helst sistnevnte.

 

Så, det virker som det funker å melde seg inn i flere klubber og få flere gavekort, bare man ikke gjør det samtidig? Har de folka på bokklubben virkelig null kontroll? :p

Ikke at det er noe å klage over...

 

edit: leste nettopp at Fritt Vilt (som jeg har bestilt) har status for leveringstid: Ikke i salg. Hva gjør man med dette da?

Endret av pwned
Lenke til kommentar

Meldte meg inn i 3 klubber 9. Oktober og 2 dager etterpå fikk jeg 3 gavekort.

Etter dette leste jeg her at det ble begrenset til et gavekort.

Men HEI, tenkte jeg, dette er jo gratis og registerte meg i en klubb til den 11. Oktober.

Neste dag, fikk jeg enda et nytt gavekort, og var nå oppe i gavekort for 4000kr.

Dette er jo moro, gratis bøker/filmer, så jeg registrerte meg i en ny klubb igjen, forrige lørdag (20. Oktober)

Fikk et gavekort til, igår.

 

Er det helt random hvem som får mange gavekort, og hvem som ikke får?

 

Edit: Har btw, bestilt for 4 av gavekortene, fått 5 filmer til nå og mesteparten er på vei.

Endret av Turboleif
Lenke til kommentar

Hvis det er ett par dager siden du ble medlem så ville jeg klagd ja

Hvis du ble det i kveld feks, så kan det hende at de bare er litt trege med å sende mail?

 

Edit: Du har egentlig ikkenoe å klage på da det egentlig bare gjelder 1 gavekort

Men du kan da ihvertfall melde deg ut av de du er medlem av som du ikke har fått noe gavekort for

 

Og ja, de har nok sett tråden :p

 

Edit nr 2: Nå fikk jeg mail om at simpsons boksene endelig er sent :D

Endret av daruu
Lenke til kommentar

Vi takker for din bestilling av: 1519395 DVD Sin City Artikkelen er dessverre midlertidig utsolgt, men blir sendt deg så snart vi får ny levering. Vi beklager forsinkelsen. Kan vi friste med noe i mellomtiden? Du finner et stort utvalg bøker og andre gode tilbud på våre nettsider www.bokklubben.no. Med vennlig hilsen Bokklubben Nye Bøker

 

Hvor lang tid tar det før se sender samme mail om Kubrick boksen? :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...