Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Onsdag 17.10 meldte jeg meg inn i bokklubben. Fredag 19.10 ble jeg registrert i systemet dems (og mottok et gavekort på 1000 per e-post), og samme kveld meldte jeg meg inn i 5 klubber i tillegg til den ved registrering. Lørdag 20.10 poppet det 5 nye gavekort i innboksen min så da valgte jeg å bestille ganske mye. I dag 22.10 er 9/35 produkter sendt meg. Ganske bra det? Elsker bokklubben. :D

Lenke til kommentar
Onsdag 17.10 meldte jeg meg inn i bokklubben. Fredag 19.10 ble jeg registrert i systemet dems (og mottok et gavekort på 1000 per e-post), og samme kveld meldte jeg meg inn i 5 klubber i tillegg til den ved registrering. Lørdag 20.10 poppet det 5 nye gavekort i innboksen min så da valgte jeg å bestille ganske mye. I dag 22.10 er 9/35 produkter sendt meg. Ganske bra det? Elsker bokklubben. :D

Det er nok raskere enn de fleste :p

Lenke til kommentar
De bruker fryktelig lang tid på å få postet noe som helst egentlig. 70% av bestillingen min har stått på vent i over en uke...

Med tanke på det enorme antallet varer som blir sendt ut fra Bokklubben i disse dager så er det vel ikke så veldig rart..

Lenke til kommentar

Mitt intrykk er at leveransen utelukkende avhenger om varen er på lager eller ikke. Jeh har som de fleste andre, også Stanley-boksen på listen, men den har ikke blitt sendt; enda det er nesten to uker siden den ble bestilt. Derimot ble fire ferske dvd-bokser jeg bestilte i dag, send for noen timer siden. Man skal ikke se bort i fra at stor pågang også kan ha bidratt til trege utleveringer, men tror sansyneligheten er stor for at det heller er det overnevnte som er tilfellet for de aller fleste som venter på varer. Hos meg ser forresten listen slik ut: (Mye av dette er tilltenkt gaver..)

35519553vs6.png

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Jeg er medlem i 7 klubber men har bare fått 3 gavekort:( Hvordan er det mulig?

Hvorfor kjøper ingen bøker a? bøker er vel verdt en del mer enn DVDs?

Noen som vet om noe til 75 kr eller mindre?

Siden tråden er postet i Film-kategorien er vel de fleste her hovedsakelig interessert i film kan jeg tenke meg.

Vet ikke om det finnes en tilsvarende tråd i litteraturdelen på forumet? :)

Jeg har forøvrig tenkt å sikre meg noen av Don Rosa-bøkene hvis jeg får fler gavekort.

Lenke til kommentar
Jeg er medlem i 7 klubber men har bare fått 3 gavekort:( Hvordan er det mulig?

Hvorfor kjøper ingen bøker a? bøker er vel verdt en del mer enn DVDs?

Noen som vet om noe til 75 kr eller mindre?

Siden tråden er postet i Film-kategorien er vel de fleste her hovedsakelig interessert i film kan jeg tenke meg.

Vet ikke om det finnes en tilsvarende tråd i litteraturdelen på forumet? :)

Jeg har forøvrig tenkt å sikre meg noen av Don Rosa-bøkene hvis jeg får fler gavekort.

Men faen as de skylder meg gavekortpenger. VERDEN er enkel noen ganger as! HAHAHA

Lenke til kommentar

Bokklubben Kunnskap og Kultur har i dag sendt deg følgende varer:

Fakturanummer 6758802 : 1 stk. 2654105 The Running Man (B-post)

Fakturanummer 6758802 : 1 stk. 1317083 Hagakure (B-post)

Fakturanummer 6758802 : 1 stk. 1388797 Salem's Lot (B-post)

Fakturanummer 6758802 : 1 stk. 1580477 The Wu-Tang Manual (B-post)

Fakturanummer 6758802 : 1 stk. 1695282 Rashomon and Other S (B-post)

deilig

Lenke til kommentar

Jeg fikk det andre gavekortet mitt i dag, selv om jeg registrerte meg i den klubben i går. Så det går da ganske radig :)

ellers ble disse sendt i går:

1 stk. DVD Once upon a Time (B-post)

1 stk. DVD De syv samuraien (B-post)

Men når de først har sendt ut gavekort, kan de vel ikke ta de tilbake?

... og jeg må spørre. Det er ikke slik at det skal være vanskelig å forstå når det kommer ut ny hovedbok? Man får mail, og det vil stå under "min side" ? Og man har vel en avbestillingsfrist, slik at man ikke må avbestille samme dagen mailen kommer?

Lenke til kommentar
Da har jeg mottatt 2 gavekort og allerede brukt opp det ene :).

Jeg var så dum å melde meg inn i alle klubbene på en gang, noe bokklubben helt sikkert så, og har derfor valgt å ikke behandle mer enn en et av medlemskapene de andre ligger bare å venter og kommer helt sikkert til å gjøre det til evig tid regner jeg med :( Så et tips er nok å ta klubbene litt etter litt på denne måten merker nok ikke bokklubben at de blir lurt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...