Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Tullball, Bokklubben er en gjennomført seriøs aktør.

 

Vel... Jeg snakker av mine erfaringer.

 

Virker ikke som de som hopper på bok-klubb tilbud i denne tråden er typiske bokormer med så mye erfaring fra klubbene.

 

For å si det sånn; Jeg har aldeles ikke tenkt å melde meg inn igjen for å sjekke påstandene dine :)

 

"Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me."

Endret av tole
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folk her er merkelig. Bokklubben roter enormt med gavekortene, folk får fremdeles flere enn ett gavekort selv om de selv har innført begrensinger. Hva er det som får folk til å tro at de plutselig er perfekt når det gjelder håndtering av månedsbøker og medlemsskapet ellers?

Mest det faktum at jeg (vel, det er min mors meldemsskap, men begge bruker det) aldri har hatt et eneste lite problem etter mange år i klubben.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Jeg meldte meg inn i 6 klubber på torsdag(x2, to personer) og har bare fått ett gavekort på hver person(altså 2). Hva er sjansen for at jeg får flere?

Alle andre har fått det selv om det står at det bare gjelder/fåes ved en klubb, litt pussig at jeg ikke har fått? Får muligens evt prøve en tredje person..

Lenke til kommentar
Jeg meldte meg inn i 6 klubber på torsdag(x2, to personer) og har bare fått ett gavekort på hver person(altså 2). Hva er sjansen for at jeg får flere?

Alle andre har fått det selv om det står at det bare gjelder/fåes ved en klubb, litt pussig at jeg ikke har fått? Får muligens evt prøve en tredje person..

 

Du kan ikke melde deg inn i mere enn en klubb om gangen

Derfor har du bare fått ett gavekort på hver

Lenke til kommentar
Jeg meldte meg inn i 6 klubber på torsdag(x2, to personer) og har bare fått ett gavekort på hver person(altså 2). Hva er sjansen for at jeg får flere?

Alle andre har fått det selv om det står at det bare gjelder/fåes ved en klubb, litt pussig at jeg ikke har fått? Får muligens evt prøve en tredje person..

 

Du kan ikke melde deg inn i mere enn en klubb om gangen

Derfor har du bare fått ett gavekort på hver

 

Nei, men funker det ikke viss du melder deg inn i 2 etter hverandre. Må du vente en viss tid eller?

Lenke til kommentar
Du må vente til du har fått gavekortet fra klubben du har meldt deg inn i, så kan du melde deg inn i neste

Sånn har jeg gjort det ihvertfall, og jeg har fått 6 stk ;)

 

Ok, men jeg blir vel likevel registrert i de klubbene jeg ikke har fått gavekort ifra? Vil det si at jeg må avbestille månedens-bøker derifra også?? Kan jeg på noen måte melde meg ut og melde meg inn i igjen, for så å ta en klubb av gangen..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...