Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men ... :| Hvordan velger jeg klubb? :S

ENDRET: Nå klikket jeg meg inn på "Om bokklubben", og da fant jeg fjorten forskjellige klubber. Er det bare å klikke meg inn på en av dem og registrere meg der på nytt?

ENDRET II: Når jeg sjekker linken "Bli medlem" øverst, er det den samme linken uansett hvilken klubb jeg navigerer meg inn på ...

ENDRET III: Nå var jeg virkelig dum :blush: Fant ut av det :p Leste visst ikke så veldig nøye.

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Hehe, tviler på at de går konkurs pga dette..

Da hadde de nok ikke satt igang kampanjen ;)

Vel, de hadde nok ikke planlagt å måtte gi bort gavekort til en verdi av 14 000 kroner til flere dusin mennesker som aldri kommer ti å kjøpe noe som helst der. Jeg håper virkelig de klarer å unngå å måtte sende filmer til en verdi av 14 000 kroner til folk som har vært frekke nok til å utnytte systemet.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Fikk det første gavekortet mitt idag, var rask med å bestille.. :D

DVD Indiana Jones - Complete DVD Collection kr 499.0 0 1 stk kr 499.0 0

DVD Tarantino box kr 399.0 0 1 stk kr 399.0 0

DVD Titanic Deluxe Collector´s edition James Cameron kr 99.0 0 1 stk kr 99.0 0

Lenke til kommentar

Jeg synes direkte synd på de som har meldt seg inn i 10 bok-klubber med bindingstid i ett år.

Spørs bare om dere synes avtalen er like lukrativ når ett år har gått og dere har lært klubbenes taktikk i tillegg til å avbestille over 120 ganger.

Jeg garanterer at dere får mange bøker selv om dere avbestiller alt, og minimum må dere da betale returporto, men spørs om ikke det største tapet er for bok-klubben i dette tilfellet.

Det er jo en grunn til at de er villige til å gi bort "1000-lappen" selv om de ikke hadde regnet med at dette skulle ta fyr slik som det gjorde.

Lenke til kommentar
Hvis man avbestiller alt så får man nå ingen bøker.

Hvis du har meldt deg inn kan du forberede deg på noen overraskelser.

Blandt annet at du får minst en bok om ikke to pr. klubb som merkelig nok ikke kom opp i avbestillings-regimet.

Og sannsynligheten til at man klarer å avbestille alle bøkene man får tilbud om i løpet av hele året med bindingstid er lik ca null.

Tro meg... Jeg vet hvordan disse bok-klubbene funker.

Lenke til kommentar

Hvis de sender meg en bok jeg ikke har bestilt tar jeg nok ikke det så tungt.

Bare sender dem en mail om hvordan de vil ha tilbake boka (jeg skal ikke betale noe), eller så sender jeg bare i retur med store bokstaver: Nektet motatt, avbestilt.

Lenke til kommentar
Hvis man avbestiller alt så får man nå ingen bøker.

Hvis du har meldt deg inn kan du forberede deg på noen overraskelser.

Blandt annet at du får minst en bok om ikke to pr. klubb som merkelig nok ikke kom opp i avbestillings-regimet.

Og sannsynligheten til at man klarer å avbestille alle bøkene man får tilbud om i løpet av hele året med bindingstid er lik ca null.

Tro meg... Jeg vet hvordan disse bok-klubbene funker.

ohh hva så om jeg får en bok. DA drar jeg opp til dem i nydalen og leverer den tilbake. Do big deal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...