Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meldte meg inn i klubben "nye bøker" for 3 dager siden, og "krim og spenning", "kunnskap og kultur" og "den norske bokklubben" for 2 dager siden. Har enda ikke fått tilsendt noen gavekort på mail!

Noen andre som har opplevd at det tar lang tid før du får kortene?

Lenke til kommentar

Prøvde meg på en mail om Kubrick boksen, men svaret jeg fikk var bare et "Hei, den leveres om 3-10 dager". Er vel mange her som har ventet godt over 10 dager på denne nå? Virker som bokklubben ikke er særlig keen rundt spørsmål om disse gavekortene. Sendte en mail om utmelding forrige uke, og den har jeg ikke fått svar på.

Over til noe annet, kanskje trådstarter kunne ha satt opp en liten faq el. i førstepost om hvordan man melder seg inn, hva man forplikter seg til osv. Ser at de samme spørsmålene stilles om og om igjen :p

Lenke til kommentar
Meldte meg inn i klubben "nye bøker" for 3 dager siden, og "krim og spenning", "kunnskap og kultur" og "den norske bokklubben" for 2 dager siden. Har enda ikke fått tilsendt noen gavekort på mail!

Nå står det i førsteposten at det tar 3 dager før du får gavekortene. Jeg går ut fra at det er virkedager det er snakk om, så du får nok bare vente til over helga :)

Lenke til kommentar

Gavekortene skal vel godkjennes på en eller annen måte før se sendes ut, så jeg vil tippe de kommer over helga. Hvis ikke ta en klagetelefon så dukker dem nok opp.

Lenke til kommentar

Nå står det i førsteposten at det tar 3 dager før du får gavekortene. Jeg går ut fra at det er virkedager det er snakk om, så du får nok bare vente til over helga :)

Hehe, ja. Begynner å bli ganske utolmodig kjenner jeg, har lyst til å begynne å handle! :D

Lenke til kommentar

Men, har ett spørsmål til..

Tar det også 3 dager før de registrerer deg i systemene sine. Når jeg logger inn i klubbene, så står et at de ikke har registrert meg enda, og at jeg skal komme tilbake senere. Tar også dette 3 dager i likhet med gavekortene, eller? :whistle:

Lenke til kommentar
Vi som verver kan nemlig få vervepremier :D:D

Dere får vervepremier, men vi som blir vervet nå betale enten porto eller andre avgifter, som i Bokklubben Kunnskap og Kultur:

Den du verver får 3 bøker og betaler kun porto kr 98,- for velkomstpakken.
Lenke til kommentar
Da var jeg registrert i alle de 7 klubbene og venter nå på gavekortene.

Gleder meg til jeg får dem, for jeg har allerede laget en liten handleliste :D

Vær klar over at nå er det ikke alle som får gavekort fra mer enn én klubb, så det er ikke sikkert du er så heldig. Jeg har gjort det samme men begynte i det små med to klubber.

Lenke til kommentar
Da var jeg registrert i alle de 7 klubbene og venter nå på gavekortene.

Gleder meg til jeg får dem, for jeg har allerede laget en liten handleliste :D

Vær klar over at nå er det ikke alle som får gavekort fra mer enn én klubb, så det er ikke sikkert du er så heldig. Jeg har gjort det samme men begynte i det små med to klubber.

Så idiotisk (men forsåelig). Står jo ingenting om det ved innmeldingssiden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...