Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk Quentin Tarantino boksen i dag, anbefales!

Fire gode filmer i en tøff innpakkning. Perfekt å sette på filmhylla. I tillegg til det som er beskrevet er det også to DVD-er med bonusmateriale. Koster 399,-.

Er det boksen fra Bokklubben? Høres jo veldig bra ut. Bestilte den jeg også, og den er sendt ;) Har bestilt Black Adder-boksen også. Den gleder jeg meg veldig til.

Lenke til kommentar

Har registrert meg jeg også. Gjorde det i går kveld. Tar det ca. lang tid før de får registrert meg i databasen? Får bare opp denne meldingen når jeg går inn på Din side:

Du kan dessverre ikke oppdatere denne informasjonen før vi har registrert deg i våre systemer.

Vennligst kom tilbake senere.

Og så en ting til. Det ser ut som om jeg ble meldt inn i klubben Nye bøker, men jeg fikk ikke noen mulighet for å velge hvilken klubb jeg skulle melde meg inn i. Er det noen mulighet å skifte klubb?

Og så hørte jeg at det var noen klubber de fjernet gavekortet på. Noen som vet om de fjernet det på Nye bøker klubben?

Lenke til kommentar
Har registrert meg jeg også. Gjorde det i går kveld. Tar det ca. lang tid før de får registrert meg i databasen? Får bare opp denne meldingen når jeg går inn på Din side:

Du kan dessverre ikke oppdatere denne informasjonen før vi har registrert deg i våre systemer.

Og så en ting til. Det ser ut som om jeg ble meldt inn i klubben Nye bøker, men jeg fikk ikke noen mulighet for å velge hvilken klubb jeg skulle melde meg inn i. Er det noen mulighet å skifte klubb?

Og så hørte jeg at det var noen klubber de fjernet gavekortet på. Noen som vet om de fjernet det på Nye bøker klubben?

1. Det tar 1-3 dager før du mottar gavekortet på mail, dette har stått mange steder.

2. Nei tror ikke det er mulighet for å skifte klubb. men hvorfor skulle du skifte? Fra klubb til klubb så er den eneste forskjellen hovedboken/bøkene.. men disse avbestiller du jo uansett.

3. De som det er fjernet på finner du ikke lengre uansett. Før var det 14, nå er det 7 klubber med gavekort. http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?dokId=534536

Lenke til kommentar

Du meldte deg sikkert inn i Nye Bøker, fordi det var den øverste klubben. Det er gavekort på den klubben :) Jeg får opp samme meldinga som deg, men regner med at det blir i orden over helga :)

Fikk Quentin Tarantino boksen i dag, anbefales!

Fire gode filmer i en tøff innpakkning. Perfekt å sette på filmhylla. I tillegg til det som er beskrevet er det også to DVD-er med bonusmateriale. Koster 399,-.

Hvilke filmer følger med?

Lenke til kommentar
Jeg trenge heller ikke underskrift,jeg kan ikke huske at jeg oppga fødselsdatoen i det hele tatt. :hmm:

De ber aldri om fødselsdato, men de sier at hvis du er under atten så trenger de underskrift fra foresatte...

Akkurat,men tror jeg ikke det er så mange under 18 så gidder å få tak i foreldrenes underskrift.

Ganske håpløst å ha en sånn regel da.

Endret av Feltherre
Lenke til kommentar

Du meldte deg sikkert inn i Nye Bøker, fordi det var den øverste klubben. Det er gavekort på den klubben :) Jeg får opp samme meldinga som deg, men regner med at det blir i orden over helga :)

Jeg valgte faktisk ikke noen klubb. Jeg bare valgte den øverste linken hvor det sto Meld deg inn nå og få gavekort på 1000,-

Nå ser jeg faktisk at det står Meld deg inn i Bokklubben Nye Bøker og få gavekort på kr 1.000,-

La ikke merke til det når jeg registrerte meg. :p

Men har ikke så mye å si. Det er jo gavekortet som teller. :w00t:

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...