Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Bare pass på at de kan være litt småfrekke mot deg siden du har så mange medlemsnummer, slik at du er klar til å parrere hvis de prøver seg.

Var ihvertfall litt småfrekke både når jeg sendte dem mail og når jeg ringte dem. Bare pass på å ha medlemsnummerene klare også. Så kan de ihvertfall ikke klage på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var også ganske skeptisk en stund, men har tatt sjansen og foreløpig meldt meg inn i én klubb. Gavekort har jeg fått, og DVD-er er bestilt. :) Så får vi se etterhvert om det dukker opp noen uforutsette problemer. Ellers kan det nok hende jeg melder meg inn i et par klubber til i håp om å få noen fler gavekort. :D

Lenke til kommentar
Er dette opplegget trygt? Altså, jeg kan ikke forvente å få noen uventede regninger i posten så lenge jeg avbestiller bøkene? Isåfall registrerer jeg meg gladelig på en haug av klubbene i morgen. Noen dvd-er er ikke meg imot.

Du får ingen regninger så lenge du avbestiller og ikke handler for over 1000 kr.

Selv har je gfått en regning på 15 og en på 31, men disse visste jeg om. Uansett billig for 30 filmer eller noe.

Lenke til kommentar

Jeg meldte meg inn på torsdag, men det virker som om medlemskapet mitt ikke er verifisert ennå. Fikk mail som bekreftelse på at jeg hadde meldt meg inn, men har ikke fått noe mer enda. På "Min Side" , står det bare "Du kan dessverre ikke oppdatere denne informasjonen før vi har registrert deg i våre systemer. Vennligst kom tilbake senere."

Tar det litt tid før man blir ordentlig registrert og mottar gavekortet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...