Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei! Nå har jeg laget en konto. Vil jeg få et gavekort på 1000 kr da? Eller må jeg melde meg inn i underklubber først?

Og nå som jeg kun er meldem i bokklubben, ingen underklubb. Vil jeg da få tilsendt ei bok i måneden?

Du måtte velge mellom 14 klubber hvorav 7 hadde tilbud om gavekort når du meldte deg inn, ikke sant?

Du vil få tilbud om den aktuelle boka for den klubben du meldte deg inn i, og gavekortet kommer etter en dag eller to på mail.

Edit: svarer til mojo pin

Endret av Alhe
Lenke til kommentar

Okei! Nå har jeg laget en konto. Vil jeg få et gavekort på 1000 kr da? Eller må jeg melde meg inn i underklubber først?

Og nå som jeg kun er meldem i bokklubben, ingen underklubb. Vil jeg da få tilsendt ei bok i måneden?

Du måtte velge mellom 14 klubber hvorav 7 hadde tilbud om gavekort når du meldte deg inn, ikke sant?

Du vil få tilbud om den aktuelle boka for den klubben du meldte deg inn i, og gavekortet kommer etter en dag eller to på mail.

Edit: svarer til mojo pin

Nei, jeg har ikke meldt meg inn i noen underklubb enda. Jeg bare meldte meg inn i bokklubben, jeg

edit; Tror kanskje jeg meldte meg inn i Bokklubben Nye bøker, jeg!

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar

En ting. Jeg meldte meg inn i bokklubben nye bøker (tror jeg) for kanskje en time siden. Når starter liksom medlemskapet mitt? Det står inne på siden til "Nye Bøker" at avbestillingsfrist er 19.oktober, altså i morgen. Men jeg får ikke avbestilt boka. Da kommer det bare opp: Du har ingen tilbud i denne klubben, eller du har allerede avbestilt.

På "Min Side" står det: Du kan dessverre ikke oppdatere denne informasjonen før vi har registrert deg i våre systemer.

Vennligst kom tilbake senere.

Lenke til kommentar
Lawrence of Arabia og Once Upon A Time in America i posten i dag ;)

I tillegg fikk jeg en henteslipp på en pakke, det er høyst sannsynlig at postkassen var full. (ja vi har en liten postkasse ;) )

eyey, da må du skaffe deg svær postkasse, så slipper vi postmenn å bruke en 318slipp (den som sier at du må hente på posten. sparer både posten og deg for tid)

Fikk forresten 4000,- i gavekort i dag =D totalt 6laken i gavekort hittil.

Det er vel ingen som har noen som helst peil på om det kommer noe mere Blu-ray på boklubben? Tenkte jeg kunne vente litt og kjøpe heftig mange blådisker :D

EDIT: grov leif

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar

Fikk to gavekort til idag. jeg er nå meldem i 3 klubber, men kan ikke bli med i flere. Jeg prøvde å regge meg i fem klubber før men da fikk jeg bare ett gavekort og klubbene ble slettet. Nå kan jeg ikke melde meg inn igjen. Det står at jeg allerede er medlem, men det står ikke under "medlemskap", men de er der når jeg klikker "Ønsker du å melde deg ut av en klubb? Les mer". Når jeg prøver å melde meg ut der kommer jeg bare til en hvit side. Hvorfor, hvordan og hæ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...