Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg 2 nye gavekort fra bokklubben også :) Resultatet av dette ble:

Predator, Casablanca, Top gun, Minority report, Platoon, Kill bill samlepakke og The terminator.

Sunshine, Braveheart, Avp (blu ray), Titanic, catch me if you can og De syv samuraiene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn, har regga meg på alle klubber jeg fant, får se hva det blir til, håpet er jo selvfølgelig å få gavekort fra hver eneste. Lurer hvor lang tid det vil gå før dem kutter ut dette tilbudet. Ser ikke for meg at det var noen masterminds som har klekket ut denne plan for å forsøke å få flere faste medlemmer...

Lenke til kommentar

Ja, det gjør man. Meldte meg inn i fire til, etter de tre første jeg meldte meg inn i. Fikk fire nye gavekort. Altså syv til sammen. Filmer for 7000 kr for 0 kr er ikke så ille vil jeg si.

Eneste som blir dyrt er ny dvd oppbevaring :(

Lenke til kommentar
Ja, det gjør man. Meldte meg inn i fire til, etter de tre første jeg meldte meg inn i. Fikk fire nye gavekort. Altså syv til sammen. Filmer for 7000 kr for 0 kr er ikke så ille vil jeg si.

Eneste som blir dyrt er ny dvd oppbevaring :(

Da har jeg meldt meg inn i to nye klubber. Har dem tatt bort capen på ett gavekort per person?

Lenke til kommentar

Det vet jeg rett og slett ikke.

Men så dårlige rutiner de har med endringer og avbestillinger i nettbutikken sin, så tviler jeg sterkt på at de har noen gode rutiner rundt gavekort.

Ser nå at de også har kuttet ned mulighetene for gavekort ned til kun syv klubber.

Lenke til kommentar
Yay, fikk Mystic River, The Bourne Supremacy og Mission Impossible 3 i dag. Tok akkurat én uke. Det som er litt rart er at det var enda en dvd i samme leveransen, men den kom ikke i dag.. :hmm:

Fekk ikkje heile leveransen samla her heller, merkelig..

Ingen som har sendt mail til Bokklubben ang. lager og den Kubrick boksen? Bestilte min for 8 dager siden..

Jeg har sendt mail ang. lagerstatus, men har ikke fått svar enda. Kan legge ut svaret her om dere vil ;)

Please do! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg fikk høre om dette først nå! Er det sant at man kan melde seg inn i opptil 14 klubber i bokklubben.no, og få et gavekort à 1000 kr pr. klubb man melder seg inn i? Altså, kan man få gavekort på tilsammen 14 000 kr?

Det eneste man trenger å gjøre, er å lage x antall brukerkontoer, på samme navn, adresse, e-post, telefonnummer osv ?

Hver klubb har ikke mer enn èn bok i måneden? Kan alle bøkene avbestilles over internett? Og trenger man kun logge inn med ett av medlemsnummerne? Er det en bestemt dato i måneden man kan avebestille månedens bok for alle klubbene?

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Ahahahah.. fikk mitt andre gavekort nå. Meldte meg inn i resten av klubbene som kunne tilby gavekort. Dette liker jeg! Å kunne bestille gratis er bedre enn en god bj.

:!: Dagens

Det er da bare å prøve å melde seg inn, og hvis man ikke får gavekort for noen klubber er det vel bare å melde seg ut igjen? Så det var en "melde-ut-knapp" på kontosida.

Lenke til kommentar
Jeg fikk høre om dette først nå! Er det sant at man kan melde seg inn i opptil 14 klubber i bokklubben.no, og få et gavekort à 1000 kr pr. klubb man melder seg inn i? Altså, kan man få gavekort på tilsammen 14 000 kr?

Det eneste man trenger å gjøre, er å lage x antall brukerkontoer, på samme navn, adresse, e-post, telefonnummer osv ?

Hver klubb har ikke mer enn èn bok i måneden? Kan alle bøkene avbestilles over internett? Og trenger man kun logge inn med ett av medlemsnummerne? Er det en bestemt dato i måneden man kan avebestille månedens bok for alle klubbene?

Har jeg forstått rett er maksgrense nå på 7000kr.

Du lager en konto, og melder deg inn i flere underklubber på samme konto, navn, mail og adresse. Alle bøker kan avbestilles på internett på en og samme konto, og du vil få tilsendt mail på dette også. Det er en bok for hver underklubb du melder deg inn i, men hver klubb sender ut sine bøker til forskjellige tidspunkt.

Endret av Alhe
Lenke til kommentar

Har jeg forstått rett er maksgrense nå på 7000kr.

Du lager en konto, og melder deg inn i flere underklubber på samme konto, navn, mail og adresse. Alle bøker kan avbestilles på internett på en og samme konto, og du vil få tilsendt mail på dette også. Det er en bok for hver underklubb du melder deg inn i, men hver klubb sender ut sine bøker til forskjellige tidspunkt.

Okei :) Sendes det du bestiller portofritt ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...