Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke forvente noe mer når frakten er gratis med B-post. I tillegg må dere huske på at denne butikken nok ikke er vant til stor handel og jeg tipper de har få ansatte til å ta seg av pakking og sending av ordre, og tenk da når de plutselig får dét bestillingsrushet. :p Så "cut them some slack" og smør dere med tålmodighet, det er tross alt et knalltilbud som er helt gratis for de som vil at det skal være gratis. Varene kommer, så kan man heller klage hvis Bokklubben skulle slå seg vrang på noe vis eller noe lignende. :)

Lenke til kommentar

Da har eg jeg brukt 6 gavekort; av 7 totalt (har ikke fått det siste). Ca. 35 filmer og TV-serier til 200 kroner (noen bestillinger jeg ikke orket å få under 1000kr). Ikke verst. :)

Kontaktet dem også angående at jeg bestilte den første ordren uten gavekort, og nå har de slettet den; så da er det bare å sende tilbake den ene filmen som ble sendt.

Lenke til kommentar
Da har eg jeg brukt 6 gavekort; av 7 totalt (har ikke fått det siste). Ca. 35 filmer og TV-serier til 200 kroner (noen bestillinger jeg ikke orket å få under 1000kr). Ikke verst. :)

Kontaktet dem også angående at jeg bestilte den første ordren uten gavekort, og nå har de slettet den; så da er det bare å sende tilbake den ene filmen som ble sendt.

Så viss jeg forstår rett, så har du meldt deg inn i bokklubben 7 ganger? eller?, skjønner ikke helt hvordan dette fungerer, kan du egentlig få skaffet deg mange gavekort? :)

Lenke til kommentar

Så viss jeg forstår rett, så har du meldt deg inn i bokklubben 7 ganger? eller?, skjønner ikke helt hvordan dette fungerer, kan du egentlig få skaffet deg mange gavekort? :)

Alle klubbene hører til bokklubben, men alle gir ut velkomstgave/gavekort, men i utgangspunktet er det bare et gavekort til hver, men det er så stor pågang og så mye rot i systemet at det går å få flere gavekort.

Har nå brukt et gavekort, registrert meg i de 5 andre klubbene, samt i totalt 9 andre klubber med andres navn med tillatelse=)

Lenke til kommentar

Altså ... Jeg veit ikke om jeg helt har skjønt dette.

Jeg melder meg inn i en/flere klubber hos Bokklubben, og får gavekort på 1000 kroner pr. klubb?

Det jeg lurer mest på, er hvordan en avbestiller bøkene. Kan noen forklare dette grundig? Gjøres det via "Mine Sider" inne på bokklubben? Altså en enkel avkryssning? Vil gjerne se bilder fra selve avbestillingssaken :) Dersom det må gjøres på mail, er jeg skeptisk.

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Jeg melder meg inn i en/flere klubber hos Bokklubben, og får gavekort på 1000 kroner pr. klubb?

Det jeg lurer mest på, er hvordan en avbestiller bøkene. Kan noen forklare dette grundig? Gjøres det via "Mine Sider" inne på bokklubben? Altså en enkel avkryssning? Vil gjerne se bilder fra selve avbestillingssaken :) Dersom det må gjøres på mail, er jeg skeptisk.

Goscinny ;)

Så vidt jeg har forstått det, vil du få en mail i dagene før de sendes (én bok per klubb), der man kan avbestille dem på "Din Side" på bokklubben.no. Men dersom du ikke rekker å avbestille kan du bare returnere dem kostnadsfritt.

Endret av Idioteque
Lenke til kommentar

Goscinny ;)

Så vidt jeg har forstått det, vil du få en mail i dagene før de sendes (én bok per klubb), der man kan avbestille dem på "Din Side" på bokklubben.no. Men dersom du ikke rekker å avbestille kan du bare returnere dem kostnadsfritt.

Bare betalte bøker kan byttes kostnadsfritt. Bøker du gemmer å avbestilles må du betale porto for.

Lenke til kommentar

Det gjøres via "Din Side", ja. Og greier du å bli medlem på flere klubber på samme navn og adresse, så kan alle klubbene administreres fra samme konto. Du skal også få en mail om boka som vil sendes ut hver måned, og dermed få en liten påminnelse om at du må avbestille. Du kan i tillegg slå på SMS-varsling av dette. Så det er jo veldig enkelt. Jeg kommer bare til å gjøre det til en vane at jeg sjekker alle kontoene (forskjellige navn) jeg har på Bokklubben noen ganger i uka, for å være helt sikker på å få avbestilt alt. Det er en liten pris å gjøre dette når man kan få for mange tusen i DVD-er/bøker. :)

Lenke til kommentar
Den begrensingen er bare tull. Noen sa at den ikke fungerte, så i går meldte jeg meg inn i to klubber til... I dag lå det to gavekort i innboksen :)

Hos meg står det at jeg allerede er medlem i klubbene jeg prøver å melde meg inn i. Fikk dog meldt meg inn i to. To jeg ikke prøvde på førstegang.

Lenke til kommentar

Jeg har meldt meg inn i 9 klubber, men jeg har bare fått gavekort for den ene klubben.. Meldte meg inn samtidig i alle klubbene...

Jeg har fått mail fra bokklubben: "Takk for at du har meldt deg inn blablabla..."

Men på DinSide på Bokklubbe.no så kan jeg kun se at jeg er medlem i en klubb. Men jeg har fått mail fra de respektive klubbene om at jeg har blitt meldt inn. Rare greier

Lenke til kommentar
Jeg har meldt meg inn i 9 klubber, men jeg har bare fått gavekort for den ene klubben.. Meldte meg inn samtidig i alle klubbene...

Jeg har fått mail fra bokklubben: "Takk for at du har meldt deg inn blablabla..."

Men på DinSide på Bokklubbe.no så kan jeg kun se at jeg er medlem i en klubb. Men jeg har fått mail fra de respektive klubbene om at jeg har blitt meldt inn. Rare greier

Den mailen du får ved registrering er autosendt. Om du kun har fått et gavekort og de andre klubbene du meldte deg inn i ikke er registrert har ikke Bokklubben godtatt, eller så får du vente til de godtar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...