Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjer om man medler seg ut av bokklubben uten å ha brukt noe av gavekortet?

"Da du meldte deg inn fikk du en velkomstpakke, og forpliktet deg til å stå som medlem i 12 måneder. Du har ikke oppfylt dette, og kan melde deg ut, men da må du betale verdien på velkomstgaven du fikk da du meldte deg inn."

Betale verdien av gavekortet? Skjer vel ikke noe annet enn at det blir ugyldig, eh?

Lenke til kommentar
Avbestilt en hovedbok til nå, det som uroer meg litt er at jeg ikek har fått noe mail om den. :hmm:

Litt skummelt! Også virker det ikke som om alle hovedbøkene blir sendt på samme tid for alle. Hvilken klubb var det i?

I nye bøker.. Luftslottet som sprengtes av Stieg Larsson. :p

Jeg er også med i Nye bøker (og har fått gavekort for den), men har ikke kommet noe på "Din Side".

Er det på "Hovedbøker" jeg skal se?

Lenke til kommentar

Ring og spør. Eller gi det til meg :love: :love: Jeg står som meldem i 5 klubber, men har ikke fått gavekort på det ene. Kun 4 gavekort. Tror jeg skal ringe og klage.Dere som har medlt dere inn i Barn, hvordan gjør dere det med barnet som skal være under 18 år?

Lenke til kommentar

Jeg fikk mine første filmer idag, og medfølgende kom det en lapp det det sto jeg kunne returnere den med en lapp på og klistre et merke på pakka som tilsa at Bokklubben betaler portoen. Da vil jo det si at om jeg glemmer å avbestille månedens bok, så kan jeg returnere den gratis?

Lenke til kommentar
Jeg fikk mine første filmer idag, og medfølgende kom det en lapp det det sto jeg kunne returnere den med en lapp på og klistre et merke på pakka som tilsa at Bokklubben betaler portoen. Da vil jo det si at om jeg glemmer å avbestille månedens bok, så kan jeg returnere den gratis?

Det medfører riktighet.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Avbestilling av bøker er ikke verre enn at man sjekker innom Din Side på Bokklubben.no med jevne mellomrom, og du skal også få en mail om dette (kan også sette på SMS-varsling), men kan vel være lurt å sjekke innom Din Side for sikkerhetsskyld innimellom. Skulle det skje at du glemmer det, så er det bare til å returnere boka innen 14 dager med full returrett. Kan hende du må betale portoen da, men den er jo ikke dyr, og i tillegg så nevner jo folk ovenfor her at man får med ferdig frankert lapp, så da må du heller ikke betale portoen hvis det stemmer.

Å gjøre dette med jevne mellomrom (tar 1-2 min) i 12 måneder og så melde seg ut, er en utrolig liten pris å betale for gavekort på alt fra 1000-15 000, alt etter hvor heldig du er. :)

Jeg har fått to gavekort til nå, men de var på to forskjellige brukere. Jeg har til sammen laget tre forskjellige brukere, og registrert meg på litt over 20 klubber fordelt på disse tre, så jeg skal hvert fall få minst ett gavekort til og kanskje en del flere hvis jeg er heldig. :) Men skal ikke klage om jeg får 3000 i gavekort heller akkurat. Men når jeg ser Erlend her som har fått 13 000, så må jeg nesten bare le. :D

Lenke til kommentar

Bokklubben betaler returporto kun på bøker som er betalte, altså hvis du skal bytte boken. Skal du kun returnere, må du betale selv.

Lenke til kommentar

jeg har også meldt meg inn i en klubb. Men da jeg skulle prøve å melde meg inn i enda en klubb ble det noe tull. istedet for å skrive inn medlemsnummer og postnummer ,gjorde jeg den feilen å registrere meg på nytt med samme navn og opplysninger som før. Jeg var ikke logget inn.

Nå virker det som om jeg ikke kan betjene alle medlemskapene med ett og samme medlemsnummer.Hvordan kan jeg ordne det ?

Endret av Edgel
Lenke til kommentar
Ring inn i morgen og snakk med de :) Hvis de lurer på hvorfor du gjorde noe som kan oppfattes som kun for å få flere gavekort så sier du bare at du ikke vil snakke om det :)

Nei, du sier at du er interessert i flere emner.

Det er jo bare "pluss" for dem at man melder seg inn i flere klubber, flere klubber betyr flere bøker som må avbestilles.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...