Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det funker ikke, det funker derimot på en annen måte nå.

Du får et gavekort på 750 kr, men du har kun 500 ting å velge mellom på gavekortet. Du kan ikke bestemme film eller bøker. Så er det også mest bøker du kan velge mellom på de 500 tingene.

Lenke til kommentar
Det funker ikke, det funker derimot på en annen måte nå.

Du får et gavekort på 750 kr, men du har kun 500 ting å velge mellom på gavekortet. Du kan ikke bestemme film eller bøker. Så er det også mest bøker du kan velge mellom på de 500 tingene.

+ at du må betale frakt på 125kr i porto.

Det er også bare tilatt med èn klubb per navn, noe det ikke var noen regel på helt i begynnelsesfasen på denne kampanjen.

Lenke til kommentar

Jaja, i dag er det på dagen ett år siden jeg meldte meg inn i første klubben. Tenk at det allerede har gått et år, det har gått overraskende fort og greit. Kan bare konkludere med at det definitivt var verdt det, jeg fikk dvd'er og bøker for mange tusen kroner, og har ikke glemt å avbestille en eneste bok. Det var ikke noe særlig stress å logge inn nå og da for å sjekke heller. Vurderer å beholde ett av medlemsskapene, sånn at jeg kan dra nytte av medlemspriser på bøker også i framtiden. :)

Lenke til kommentar

Driver med utmelding her nå. Det går greit å avbestille, kommer helt til "kviteringa". Det er vel ikke no mer jeg skal gjøre pr klubb da? Når jeg ser på oversikta over alle klubbene jeg er med i, er nettopp de som jeg akkurat har meldt meg ut fra stående igjen. Skal det være sånn?

Lenke til kommentar
Driver med utmelding her nå. Det går greit å avbestille, kommer helt til "kviteringa". Det er vel ikke no mer jeg skal gjøre pr klubb da? Når jeg ser på oversikta over alle klubbene jeg er med i, er nettopp de som jeg akkurat har meldt meg ut fra stående igjen. Skal det være sånn?

Ja var sånn hos meg også, men etter noe timer eller en dag, så er du utmeldt av klubbene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Innmeldingstilbudet gjelder enda.

Jeg meldte meg inn i en ny klubb senest i dag. Det står "Tilbudet gjelder ved innmelding til kun én klubb".

Det kan jo tolkes forskjellig.

Systemet deres er jo helt latterlig. En gang jeg bestilte fikk jeg bekreftelse på mail. Men varene kom aldri på lista under "bestillinger". Jeg sendte mail, men de hadde ikke registrert noe heller

Klubben jeg meldte meg inn i dag fikk jeg gavekort for og jeg har bestilt varer. Men på listen under "medlemskap" står ikke den klubben jeg meldte meg inn i.

Det står fortsatt at man må betale 125kr i porto, men dette stemmer tydeligvis ikke. Tror det er 0kr. Også tar det usansynlig lang tid å få tilsendt varene, men jeg klager ikke.

Håper jeg bare får noen før jul så jeg slipper å gå ut og handle :)

Lenke til kommentar

Spørs om de ikke dret litt på draget der, ja. Men er jo tross alt en god del som har glemt å avbestille, og flere som har sagt at de faktisk har handlet der. En dvd har ikke så veldig høy innkjøpspris, for å si det sånn. Men for all del, de gikk nok med et solid underskudd. Kanskje ikke så høyt som det kan virke som + at de tjente seg kanskje en ny kunde eller to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...