Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd å logge meg inn på Bokklubben siden før klokken 19 i kveld, men kommer bare opp feilmeldinger:

SQLException i getKuNrFraLoginOgPassord

java.sql.SQLException: Timed out waiting for an available connection after 1 seconds (connection pool reached max-connections which was set to 100)

Wed Oct 08 23:31:24 CEST 2008

Lignende den.

Har gavekort som går ut i dag som jeg skulle bestille for, men nå kan jo det bli vanskelig.

Og, jada!! Jeg har hatt et år på meg, men har frem til midnatt, så...

Skikkelig irriterende!!

Lenke til kommentar
Har prøvd å logge meg inn på Bokklubben siden før klokken 19 i kveld, men kommer bare opp feilmeldinger:

SQLException i getKuNrFraLoginOgPassord

java.sql.SQLException: Timed out waiting for an available connection after 1 seconds (connection pool reached max-connections which was set to 100)

Wed Oct 08 23:31:24 CEST 2008

Lignende den.

Har gavekort som går ut i dag som jeg skulle bestille for, men nå kan jo det bli vanskelig.

Og, jada!! Jeg har hatt et år på meg, men har frem til midnatt, så...

Skikkelig irriterende!!

Man har vel kun 6 måneder? Fant ut at jeg hadde et ubrukt gavekort, men så sto det når jeg fyllte inn koden at gavekortet bare var gyldig i 6 måneder.

Lenke til kommentar

Når jeg fikk, så måtte man bruke dem i løpet av et år.

Får du logget deg inn og lagt bøker i handlekurven?

Kommer inn av og til, men når jeg prøver å legge bøker i handlekurven, så faller jeg ut igjen.

Endret av BorgeF
Lenke til kommentar

Jepp.. De lovte meg EN hovedbok pr måned, men det har i snitt vert minst 2. Skal bli godt å få melde seg ut :)

Jeg hadde ivertfall ikke betalt returporto på en bok som jeg ikke har bestilt eller en hovedbok som jeg faktisk har avbestilt. Prinsipp.

Lenke til kommentar
1,2,10 eller 100, det var LETT verdt det. Hvor slitsomt er det å logge seg inn 1/2 ganger i uken? Regner med majoriteten på filmforumet tilbringer et par timer på nettet i uka allikevel.

Jepp, men for noen dager siden tenkte jeg det var lenge siden jeg hadde fått mail, så da gikk jeg inn og sjekket om det var noen. Og der var det jammen meg 3 bøker som jeg ikke hadde fått avbestilt. Og en av de var siste frist den dagen.

Greit at det er lett å stikke å avbestille, men når de ikke sender mail om alt går det for langt

Og ja jeg sjekket spamkurven og alt.

Lenke til kommentar
1,2,10 eller 100, det var LETT verdt det. Hvor slitsomt er det å logge seg inn 1/2 ganger i uken? Regner med majoriteten på filmforumet tilbringer et par timer på nettet i uka allikevel.

Jepp, men for noen dager siden tenkte jeg det var lenge siden jeg hadde fått mail, så da gikk jeg inn og sjekket om det var noen. Og der var det jammen meg 3 bøker som jeg ikke hadde fått avbestilt. Og en av de var siste frist den dagen.

Greit at det er lett å stikke å avbestille, men når de ikke sender mail om alt går det for langt

Ikke stol på de mailene. Er mange ganger jeg ikke fikk mail om at hovedbok hadde kommet.

Lenke til kommentar

Ikke stol på de mailene. Er mange ganger jeg ikke fikk mail om at hovedbok hadde kommet.

Jeg har vært medlem i 14 eller 15 klubber og har fått mail på hver eneste hovedbok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...