Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg bestilt for ca. 1000 kroner, to ganger. Gjorde selvsagt den feilen å trykke på "betal med faktura" før jeg skrev inn gavekortkoden, da jeg trodde det kom senere. Sendte dog en mail og ba dem om å stryke den første bestillingen der jeg ikke brukte gavekortet; og ellers har jeg jo alltid angrerett.

Meldte meg også inn i de 6 andre klubbene som tilbyr gavekort nå, for å se om jeg får noen flere. :)

Lenke til kommentar
Da har jeg bestilt for ca. 1000 kroner, to ganger. Gjorde selvsagt den feilen å trykke på "betal med faktura" før jeg skrev inn gavekortkoden, da jeg trodde det kom senere. Sendte dog en mail og ba dem om å stryke den første bestillingen der jeg ikke brukte gavekortet; og ellers har jeg jo alltid angrerett.

Meldte meg også inn i de 6 andre klubbene som tilbyr gavekort nå, for å se om jeg får noen flere. :)

Samme gjorde jeg :blush: glemte å skrive inn gavekortkoden. Synd det ikke går an å avbestille uten å kontakte dem. Håper den blir sletta før dem sender noe.

Lenke til kommentar

Ganske vittig at de fortsatt gir ut flere gavekort på samme konto... Bokklubben har vel ikke full kontroll.

Hva gjør vi i sommerferier etc.? Finnes det en mulighet for ferieavbestilling?

Litt uklart hva som egentlig er i den Kubrick boksen må jeg si... noen som kan bekrefte hvilke filmer som er i den?

Lenke til kommentar

Mye bra film for penga (gavekortet) i denne såfall!! Tror jeg tar å bestiller denne. Virker som mange andre også har bestilt, så det kan kanskje være verdt forsøket å sende en mail å spørre om lagerstatus før man bestiller. Tar sikkert en stund før de evt. får inn nytt parti.

Lenke til kommentar

Bare jeg som faktisk kjøper bøker? Leser veldig lite, men fikk en anbefaling på Song of Ice and Fire serien, så jeg bestilte hele serien! Ca. 100kr per bok, alle er Paperback-format.

Til nå har jeg bestil dette:

A game of thrones

A clash of kings

A storm of swords (bok 1)

A storm of swords (bok 2)

A feast for crows

DVD Zodiak

DVD Lord of War

Lenke til kommentar

Kjøpte 3 Don Rosa-bøker (gammel barnsdomsdrøm å skaffe meg alt av ham, tenkte dette var muligheten å gripe), i tillegg til en om Stanley Kubrick, som jeg ikke husker hva heter i farta. Hadde planer om å kjøpe 300 også, men den var dessverre for ny til at jeg kunne kjøpe den med gavekortet. Har et par kort igjen, og siden jeg har skaffet meg de dvdene jeg vil ha, blir det nok bokshopping for resten. Evt. jule-/bursdagsgaver.

Lenke til kommentar
Hvordan vet de om jeg er under 18 eller ikke? Er det ulovlig for meg som er under 18 å bruke gavekortene? :p

Har ikke sendt foreldres underskrift i posten.

Hvordan blir dette? (juridisk) Er selv under 18, la egentlig ikke merke til det feltet hvor det sto noe om samtykke og at man måtte være 18 år, før tja, 2 dager siden.

Er det ulovlig?

Quoter meg selv, noen som har peiling?

Angående filmene, så ble noen sendt for 5 dager siden, burde vel egentlig hatt de, men de er ikke kommet frem ennå.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Jeg fikk i alle fall to gavekort til i dag.

Så dagens kjøp (inkludert det gamle kjøpet, nederst) ble:

1 stk. Hold'em med Harrington (bok)

1 stk. DVD The Office samleboks

1 stk. DVD Letters from Iwo Jima

1 stk. DVD Flags of our Fathers

1 stk. DVD Haikerens guide til galaksen

1 stk. DVD United 93

1 stk. DVD München

1 stk. DVD Crash

1 stk. DVD Lost in translation

1 stk. DVD Bowling for Colombine

1 stk. DVD City of God

1 stk. DVD Batman begins

1 stk. DVD Million Dollar Baby

1 stk. DVD Walk the Line SE

1 stk. DVD Fight Club SE

1 stk. DVD Ocean´s eleven

1 stk. DVD Pianisten

Har 280kr igjen av et gavekort, så om noen har et eller to forslag om hva jeg kan kjøpe, så si ifra! Har ikke sett noen av filmene jeg har bestilt, så det blir vel litt av noen uker kan jeg tenke meg.

Edit: Det ble:

1 stk. DVD The hours

1 stk. DVD Cinderella Man

Endret av Crossed
Lenke til kommentar
Hvordan vet de om jeg er under 18 eller ikke? Er det ulovlig for meg som er under 18 å bruke gavekortene? :p

Har ikke sendt foreldres underskrift i posten.

Hvordan blir dette? (juridisk) Er selv under 18, la egentlig ikke merke til det feltet hvor det sto noe om samtykke og at man måtte være 18 år, før tja, 2 dager siden.

Er det ulovlig?

Quoter meg selv, noen som har peiling?

Angående filmene, så ble noen sendt for 5 dager siden, burde vel egentlig hatt de, men de er ikke kommet frem ennå.

Dersom noen bryter en lov når de lar en mindreårig benytte seg av nettbutikken, så er det Bokklubben. Du har ikke noe å bekymre deg for.

Lenke til kommentar
Bare jeg som faktisk kjøper bøker? Leser veldig lite, men fikk en anbefaling på Song of Ice and Fire serien, så jeg bestilte hele serien! Ca. 100kr per bok, alle er Paperback-format.

Bestilte 6 bøker og 2 DVD-er for 100 kr... Leser for lite, og da var dette en fin måte å få meg til å lese litt! :D

1 stk. The Wu-Tang Manual 195.00

1 stk. Know What I Mean? 180.00

1 stk. The Running Man 105.00

1 stk. DVD Capote 79.00

1 stk. Salem's lot 120.00

1 stk. Hagakure 105.00

1 stk. Rashomon and Other Stories 120.00

1 stk. DVD Evig solskinn i et plettfritt sinn 69.00

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...