Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Får 7 meldinger (sms) i måneden fordi jeg skrev meg opp som "SMS-kunde" eller noe sånn når jeg registrerte meg. Disse meldingene koster ca. 5 kr per stk., så jeg kunne godt tenkt meg å avslutte dette.

 

Noen som vet hvordan?

 

Har prøvd å endre nr til: 99999999 inne på Bokklubben.no sine sider.

 

Har huket av "Nei" på: "Jeg ønsker å motta informasjon og tilbud på sms fra Bokklubben"

 

Det hjelper ikke, fikk to nye sms idag.

 

Edit: "Du kan når som helst sende STOP til 2102 for å stoppe et SMS-abonnement. Husk at STOP til 2102 stopper alle SMS-henvendelser fra Bokklubben, har du flere SMS-abonnementer og ønsker å fortsette med bare noen, må du registrere deg på nytt."

 

Yay!

Endret av xantir
Lenke til kommentar

Jeg registrerte meg selv og moren min på samme mail, og dette har jeg fått litt igjen for. Det gikk bra de første månedene, men i april måned fikk jeg ingen mail om ny hovedbok på den ene kontoen. Så etter det har det dukket opp to bøker i posten, som jeg måtte sende tilbake, og dette har tilsammen kostet meg 100 kroner. Nå har jeg skiftet mail-adresse på den ene, så det skjer neppe igjen.

 

Så pass litt ekstra på dere som har registrert flere personer på samme mail.

Lenke til kommentar

Det er deres egne feil at dere glemmer det, dere meldte dere inn selv og hadde den forpliktelsen.

Selv er jeg inne 1 gang i uka, noen ganger 2 så jeg får avbestilt alt. Gikk en gang at det gikk tre uker før jeg skjekket og da hadde jeg 1 dag frist igjen, så blir oftere besøk nå. Er jo tross alt kun 4 mnd igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...