Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Go bokklubben! Nå sender de meg inkassovarsel på bøker jeg ikke har mottatt, på regninger jeg aldri før har sett. Lekkert, blir nok en telefon til de ja. Ikke funker medlemsnummeret heller!

Bokklubben har flere systemfeil hos seg.

Ta en telefon til dem så pleier det å ordne seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helvete, er tydeligvis et bugga system dem har. En av kontoene mine henger ikke sammen med de resterende, så den hadde et eget medlemmsnummer og mitt gamle bosted som passord. Blir vel mitt problem da, urk. Heldigvis er 3 av 6 hovedbøker gått i retur så der må jeg vel bare dekke frakta?

Lenke til kommentar

Hey, jeg meldte meg inn i bokklubben for hmm sånn 6-7 dager siden. Hvor lang tid skal det ta før man får gavekortet? Får man det i posten, eller mail? Eller hva er greia? Verste er at jeg er litt usikker på om jeg trykket feil ved innmeldingen, altså velkomstpakke istedenfor gavekort, haha, huff. Har prøvd å sende mail også dit men er jo faen ikke mye til svar å få fra de sløve bokormene der i hvert fall.

Lenke til kommentar
Hey, jeg meldte meg inn i bokklubben for hmm sånn 6-7 dager siden. Hvor lang tid skal det ta før man får gavekortet? Får man det i posten, eller mail? Eller hva er greia? Verste er at jeg er litt usikker på om jeg trykket feil ved innmeldingen, altså velkomstpakke istedenfor gavekort, haha, huff. Har prøvd å sende mail også dit men er jo faen ikke mye til svar å få fra de sløve bokormene der i hvert fall.

Du er vel kanskje litt seint ute, gutten min?

Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar

Hvis jeg trykker på linken om gavekort på hovedsiden, får jeg opp at alle klubbene gir gavekort.

Og forresten:

Ser det er lagt inn noen restriksjoner. Man kan ikke velge fritt hva man skal bruke gavekortet på, og man vet ikke hva valget står mellom før man melder seg inn. I tillegg må man denne gangen betale 125 kr i porto for å få det tilsendt hjem..

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...