Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjære kunde.

 

Vi beklager at Seinfeld sesong 1 og 2 nå er utsolgt. Det har vært en enorm etterspørsel etter denne. Filmen vil komme inn i vårt utvalg igjen senere på våren, men da til en høyere pris.

 

Patetisk og dårlig.

 

Ser ut til at Bokklubben har ombestemt seg.

 

Nå er Seinfeld sesong 1&2 på plass igjen til kr 69,-

Lenke til kommentar

Nå er det også mange andre godbiter på tilbud der. Mye billig litteratur. Dessuten er filmene som tidligere har vært på tilbud, på tilbud igjen (om de noen gang ble justert opp i det heletatt).

 

Jeg anbefaler Legenden om Narnia (alle syv bøkene). Den koster 69/79. VELDIG billig, konge bøker. Ligger under barn 6-12 år, elnz, av en eller annen merkelig grunn.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Jøss, 79 kr for Narnia-boken er virkelig et kupp. Dumt det kun gjelder for den norske utgaven, er mest interessert i å kjøpe boken på engelsk. Men dette er nesten for billig til å ikke slå til på, har igjen 27 kr på et gavekort også, så tenker jeg bruker det og bestiller denne. :) Takk for tipset Goscinny.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Dessuten er filmene som tidligere har vært på tilbud, på tilbud igjen (om de noen gang ble justert opp i det heletatt).

 

Goscinny ;)

 

Har de noen gang har vært justert NED i det hele tatt?? Tror heller de bare dyttet på en høyere førpris og satt på en tilbudslapp?

 

Bortsett fra Seinfeldboksen så er det ikke særlig konkurransedyktige priser på dvdfilmene. De aller fleste tilbudsfilmene klarer jeg å finne billigere hos andre nettsjapper.

Lenke til kommentar

Prisen på DVD hos Bokklubben er kanskje litt høyere enn andre steder, men du ikke må glemme, er at det er portofritt der. Derfor kan en film til 79 kroner få lik pris som en til 59 hos andre nettbutikker (er ikke helt oppdatert på fraktprisene). Om jeg skulle bestilt fra en annen nettbutikk enn Bokklubben, måtte jeg sørge for å bestille mange på en gang for å forsvare den relativt høye portoen, om du skjønner. Hos bokklubben kan jeg legge inn bittesmå ordre, uten at portoen utgjør halve prisen ...

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Dvd'ene som Bokklubben har tilbud på er veldig mye hyllevare, dvs du får kjøpt disse overalt. Der Bokklubben har tilbudspris på en dvdfilm til 99,- kan du ofte få på den lokale Rimisjappa til kr 59,-. Husk også på leveringstiden hos Bokklubben er veldig ofte bortimot 1 måned, og da har du kanskje ikke lyst til å se filmen lenger..;)

 

Nå nylig skulle jeg kjøpe sesong 2 av den glimrende serien Rome. Så at Bokklubben hadde den til 599,- (nedsatt fra 699,-). Søkte deretter litt rundt på nettsjappene og fant samme boksen på tilbud hos CDON til 299,-

 

Så til tross for fri porto så er Bokklubben ikke konkurransedyktige med prisene sine på Dvdfilmer(...og definitivt ikke konkurransedyktige når det gjelder leveringstid).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Faen, da har regning på 1030 kr kommet fra bokklubben via posten. Ikke bra.

 

Det gode er at jeg ikke har fått:

1 stk. DVD Mr. Brooks til 199 kr som står som sendt.

I tilleg har jeg ikke fått hotell i særklasse eller boken Super frank som jeg har bestillt. Dette betyr at jeg har sånn 500 kr til gode, som jeg håper å kunne kutte av regningen på.

Og jeg har bestilt boken Sugar Rush på alle kontoene mine :S Jeg er sikker på at jeg avbestillte denne i tide.

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Jepp jeg hadde glemt det. Men takket være en grei kvinne i kundeservicen så fikk jeg brukt et ubrukt gavekort og to gjenstander som jeg bestilte men ble utsolgte til å dekke over den regningen. Men dessverre vil det komme rundt 10 bøker som jeg ikke fikk avbestilt i tide i posten. Kan bli 100 kr i porto det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...