Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stemmer, må brukes hos Bokklubben. Hvis du er lur så registrerer du deg hos Bokkilden også, og legger inn samme anmeldelse der, 40 kr pr anmeldelse i stedet for 20.

Det står jo på bokkilden sin side at man får godskrevet 20,- der også? Står ingenting om 40,-...

Lenke til kommentar

Har gjort det til en vane å sjekke innom Bokklubben et par ganger i uka, så alt holdes under kontroll og vel så det her. :) Får jo mailer konstant fra gamle bøker som jeg allerede har avbestilt, som minner meg på å sjekke etter nye, så jeg digger det. ;)

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er noen andre som har lagt merke til det, men bokklubben har merket alle blu ray filmene sine med "blue ray". Slike feil liker jeg ikke, så jeg tok å sendte dem en mail :p

Hei [NOR]Andreas ,

Takk for at du gjorde oss oppmerksom på at vi har skrevet Blu-ray galt. Dette blir nå rettet.

Når det gjelder andre titler i dette formatet, vil vi nok være relativt restriktive med å fronte disse. Vi anser markedet for å være relativt lite foreløpig, men vil selvsagt være der når/om formatet tar av. Foreløpig har vi bare Blu-ray-filmer fra en leverandør: SF Norge.

Jeg er usikker på hvorfor Die Hard 3 ikke er vårt sortiment. Skal sjekke opp dette.

Vennlig hilsen

Sigbjørn Mostue, redaktør i Bokklubben

Nevnte også til dem at die hard 3 ikke var i butikken, men derimot 2 versjoner av die hard 2. Så håper nå på å få 3'ern i samlinga og :p

Lenke til kommentar

Hva fa**?

1 stk. DVD München (Returnert)

1 stk. DVD Once upon a Time in the West. Med Henry Fonda og Charles Bronson (Returnert)

Jeg har da aldri returnert de to filmene, for noen idioter som jobber på bokklubben altså.

Jeg trodde de ikke var kommet fordi Bokklubben roter noe fælt med leveringer, men det viser seg at de er "returnert".

Arg, da må jeg snakke med dem igjen....

Lenke til kommentar

Det stod sendt på et par av mine ting også her for en tid tilbake siden. Fikk bekreftelsesmail på at det var sendt omtrent 2 uker etterpå.

Annen ting er at jeg nå har venta i over en månede på en pakke som jeg tror at jeg aldri får. Hvor henvender jeg meg? Posten eller Bokklubben?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...