Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel. Hadde Bokklubben hatt et skikkelig logistikk/ordresystem så hadde kunden blitt orientert om lagerstatus. Har sett haugevis av nettbutikker der det opplyses antall på lager av de forskjellige varene.

Man kan da vitterlig se lagerstatus, om enn ikke eksakt antall kopier inne.

 

Nei, føler egentlig ikke for å gjøre det. Har ikke fått noen grunn til det hvert fall, når jeg kan bruke butikker som er både langt billigere og omrent 22 ganger så raske. En av Norges beste nettbutikker? På bøker fungerer den kanskje (når du får boka di etter halvannen måned), men jeg handler lite bøker og når jeg først gjør det er det som regel i fysisk butikk eller på engelsk i engelske/amerikanske nettbutikker. På DVD er ikke Bokklubben blant de hundre beste nettbutikkene i Norge engang.

Ikke så rart. Men fortell meg gjerne om de andre langt billigere alternativene.

 

En ting er å være midlertidig utsolgt, en annen ting er å være permanent utsolgt og likevel ha varen i nettbutikken. Jeg har opplevd det, og det er bare til å se bakover i tråden hvor mange som har gjort det. Jeg har heller ikke tidligere vært borti nettbutikker som har brukt en måned på å skaffe en utsolgt vare, som regel tar det 1-5 dager for en normal nettbutikk.

Skjønner godt at det kan ta litt tid å få sendt ut alt når det i løpet av få uker kommer inn ordrer til en verdi av flere millioner mer enn beregnet.

Lenke til kommentar
Vel. Hadde Bokklubben hatt et skikkelig logistikk/ordresystem så hadde kunden blitt orientert om lagerstatus. Har sett haugevis av nettbutikker der det opplyses antall på lager av de forskjellige varene.

Man kan da vitterlig se lagerstatus, om enn ikke eksakt antall kopier inne.

 

 

Hvordan ser man lagerstatus?

Lenke til kommentar
Man kan da vitterlig se lagerstatus, om enn ikke eksakt antall kopier inne.

Å? Hvor da? Det eneste som står er antall dager, noe som har vist seg utallige ganger å ikke stemme.

 

Ikke så rart. Men fortell meg gjerne om de andre langt billigere alternativene.

Sikkert greie bokpriser, det er jo bokklubben som du sier, men som sagt betyr bøker veldig lite for meg. På DVD er vel omtrent alle butikker billigere? Platekompaniet.no er vel den beste norske. CDON.com. PlayX.no. The list goes on and on.

 

Skjønner godt at det kan ta litt tid å få sendt ut alt når det i løpet av få uker kommer inn ordrer til en verdi av flere millioner mer enn beregnet.

Som sagt, tolererer det på gavekortkjøpene. Men det er flere eksempler her inne på folk som har ventet lenge på varer kjøpt med vanlige penger også, er bare til å lese det.

 

Men det er sikkert en grei butikk for bøker, for all del.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Noen som har sendt mail til kundeservice før jul og enda ikke fått tilbakesvar? Faen så treg kundeservicen er der :p

 

Jeg fikk aldri svar, så jeg måtte ringe.

Lenke til kommentar
Å? Hvor da? Det eneste som står er antall dager, noe som har vist seg utallige ganger å ikke stemme.

Så vidt jeg kan forstå kan man se lagerstatusen utfra tidsberegningen. 2-7 = på lager. På det andre ser det ut til å stå enten 10-14/20 eller "usikker", som vel indikerer at bøkene ikke er inne. At antatt antall dager varier vil jeg tro kommer an på hvilken leverandør de bruker, eller noe slikt.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Å? Hvor da? Det eneste som står er antall dager, noe som har vist seg utallige ganger å ikke stemme.

Så vidt jeg kan forstå kan man se lagerstatusen utfra tidsberegningen. 2-7 = på lager. På det andre ser det ut til å stå enten 10-14/20 eller "usikker", som vel indikerer at bøkene ikke er inne. At antatt antall dager varier vil jeg tro kommer an på hvilken leverandør de bruker, eller noe slikt.

 

Hvis 2-7 betyr "på lager" så burde filmen jeg bestilte for 19 dager siden vært sendt for lenge siden.

 

Denne indikatoren på leveringstid er jo bare helt på trynet!

Lenke til kommentar

Fikk nettopp ein epost om at 2 sesonger med simpsons vart sendt. Eg lå merke til at det sto A-Post. Det trur eg ikkje før eg ser det. Samt etter 3 eposter klarte de endelig å få fylle på manglene beløp på eit gavekort grunnet utsolgt vare. Det er jo gratis så eg har ingen rett til å klage.

Lenke til kommentar

På mandag meldte min samboer seg inn. Fikk bekreftelse på mail. Men når vi nå prøver å logge oss på med hennes medlemsnummer får vi beskjed om at det er feil ved innlogging. Hun registrerte seg med sittnavn@mittdomene. Kan det være at de har slettet henne ettersom jeg har registrert meg med mittnavn@mittdomene?

 

Vi gjorde det slik fordi jeg vil ha alle avbestillingsmailene tilsendt til min adresse... Lettest slik, ikke sant ;)?

 

I tillegg registrerte jeg meg på et ny klubb forrige torsdag. Den har de nå fjernet fra "din side". Jeg har fått to gavekort tidligere, men ingen fra denne kampanjen. Jeg reagerer kraftig på at de ikke engang gidder å sende en mail der de forklarer hva som har skjedd.. De bare sletter hele greia. Dette er en NY kampanje, og jeg mener derfor at jeg skal få gavekort på 750,-...

 

aarrrghhh.. fryktelig irriterende

Lenke til kommentar
Angående samboeren din, kan det enda ta noen dager før du får logget inn, tror jeg.

 

Dessuten kan du nå bare melde deg inn i en klubb og samtidig få gavekort (på samme navn). Samme mail skal gå greit.

 

Goscinny ;)

 

Rett ett vi registrerte fikk vi logga inn, men med melding om at hun måtte bli registrert i systemet for at vi kunne gjøre endringer.. Men nå får vi beskjed om ugyldig innlogging.

Nå ser jeg også at de har fjernet gavekort muligheten på alle klubbene bortsett fra to

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...