Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Hvordan vet de om jeg er under 18 eller ikke? Er det ulovlig for meg som er under 18 å bruke gavekortene? :p

Har ikke sendt foreldres underskrift i posten.

Hvordan blir dette? (juridisk) Er selv under 18, la egentlig ikke merke til det feltet hvor det sto noe om samtykke og at man måtte være 18 år, før tja, 2 dager siden.

Er det ulovlig?

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da prøver jeg meg på 2 klubber til ;) (er medlem i 5 klubber nå)

Har de ikke disabled dette for snart nå en uke siden? Hvis ikke melder jeg meg glatt inn i 13 klubber til :D

Er en del, meg inkludert, som har blitt medlem etter begrensningen kom og som har fått gavekort.

De har redusert antall maks gavekort per person til 7.

Mener du at du har fått 13 gavekort? :D

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Det er ikke sikkert dere får noe for de siste gavekortene, for Bokklubben har begynt å slette ordre som folk har lagt inn.

Hvordan vet du det? Har de faktisk lov til dette når det er de selv som spyr ut gavekort i hytt og pine? Så ikke noe om det i medlemsbetingelsene heller..

Lenke til kommentar

Xtra: Nei, dessverre. Jeg tenkte jeg kunne sjekke hvordan det var, så meldte meg bare inn i én klubb, og vips så var tilbudet borte. Har hørt om en som fikk gavekort for 13 eller 14 klubber :D (han bestilte det meste av simpsons og sopranos:D)

For de som lurer på bestilling av BD, bare søk på 'Blu-ray'. Ikke rart jeg ikke fant det første gangen, de klarer ikke stave det rett en gang :|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...