Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes dette høres litt suspekt ut, i og med at man ikke samtykker i at Bokklubben kan videreselge adresser og annen personlig informasjon til andre. Noen som har tenkt å ta kontakt med Bokklubben for å spørre hvorfor de deler ut våre adresser over en lav sko?

Lenke til kommentar

Nå er jeg forbanna på bokklubben. I to mnd har min film Speed på Blu-Ray stått som registret, og to av de filmene jeg har POTC: at the worlds end og Down with love har stått som sendt. Men jeg har aldri fått dem. Og på Speed filmen så får jeg vel hver uke en epost der: vi venter forsatt på denne filmen :p

Irriterende ass :p

Lenke til kommentar

Er det noen som har fått nye gavekort den siste tiden? Snakker da om på eksisterende kontoer, eller har de fjernet denne muligheten helt?

Beklager hvis dette ble diskutert nylig, men jeg fant ikke noe på de tre forrige sidene.

Lenke til kommentar
Er det noen som har fått nye gavekort den siste tiden? Snakker da om på eksisterende kontoer, eller har de fjernet denne muligheten helt?

Beklager hvis dette ble diskutert nylig, men jeg fant ikke noe på de tre forrige sidene.

Jeg prøvde meg på ett til like før nyttår, og fikk mail noen dager senere om at jeg allerede hadde benyttet meg av gavekorttilbudet, og at det var bare ett per person.

Lenke til kommentar

Jeg har ennå ikke fått noen regning på holdelyktene jeg bestile i oktober-november. Kan jeg likevel fortsatt regne med at det kan komme en regning? Har nemlig ikke åpnet noen av hodelyktene, og latt de stå i pakken. Men vil gjerne bruke noen av dem på akebrett, og gi bort noen til akevenner.

Lenke til kommentar
Har kampanjen åpnet igjen? Jeg meldte meg nettop inn i Kunst og Interiør for å motta 750,- uten at det kom en melding om at jeg allerede er medlem :hmm:

Les posten over deg ;)

Han ovenfor spør jo selv, og ingen så har svart på spørsmålet enda.

Lenke til kommentar

Nå har jeg bestemt meg, gidder ikke å bestille en j**** vare mere av de treige sinkene i Bokklubben. :realmad:

Tålmodigheten er slutt. Når bindingsperioden er over skal jeg umiddelbart melde meg ut av alle klubbene og aldri la meg friste til ny innmelding i denne skiten.

Endret av Bond007
Lenke til kommentar
Nå har jeg bestemt meg, gidder ikke å bestille en j**** vare mere av de treige sinkene i Bokklubben. :realmad:

Vel, når det er gratis så gjør det ingenting for meg at det tar lang tid. (Men det finnes grenser)

Joda, jeg tolererte også lang responstid under gavekortperioden. Men nå er det varer som er bestilt og skal betales med egne hardttjente penger. Da forventer jeg at de overholder leveransetidene det står på varene.

Filmen ble bestilt for 19 dager siden. Bokklubben opplyste leveransetid til 2-7 dager.

Status er identisk med den dagen filmen ble bestilt, nemlig "Registrert".

Lenke til kommentar

Etter å ha opplevd Bokklubben mye med gavekortene, hadde jeg aldri tatt sjansen på å bestille med "ekte penger". Når man får alt gratis kan jeg tolerere at de sender treigt, bruker en måned på å sende tingene, er utsolgt for enkelte ting osv. Men hadde aldri tolerert det med egne penger, så der kommer jeg sannsynligvis aldri til å bestille ting fra utenom gavekort.

Lenke til kommentar
Etter å ha opplevd Bokklubben mye med gavekortene, hadde jeg aldri tatt sjansen på å bestille med "ekte penger". Når man får alt gratis kan jeg tolerere at de sender treigt, bruker en måned på å sende tingene, er utsolgt for enkelte ting osv. Men hadde aldri tolerert det med egne penger, så der kommer jeg sannsynligvis aldri til å bestille ting fra utenom gavekort.

Kanskje du skal prøve å gjøre én ordentlig handel der før du dømmer en av norges beste nettbutikker nord og ned?

Skjønner forresten ikke helt hvordan du kan kritisere en butikk som fører halvannen million varer for å være utsolgt for noe.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Jeg har bestilt en god del bøker før jul (har faktisk fått min egen side for gode kunder) og alle kom etter 1-1,5 uke, noe jeg synes er helt akseptabelt. Jeg får da bøkene billigere enn i bokhandelen og rett hjem i postkassen. Så jeg har ingen betenkeligheter med å bestille mer bøker derfra.

Lenke til kommentar

Nei, føler egentlig ikke for å gjøre det. Har ikke fått noen grunn til det hvert fall, når jeg kan bruke butikker som er både langt billigere og omrent 22 ganger så raske. En av Norges beste nettbutikker? På bøker fungerer den kanskje (når du får boka di etter halvannen måned), men jeg handler lite bøker og når jeg først gjør det er det som regel i fysisk butikk eller på engelsk i engelske/amerikanske nettbutikker. På DVD er ikke Bokklubben blant de hundre beste nettbutikkene i Norge engang.

Skjønner forresten ikke helt hvordan du kan kritisere en butikk som fører halvannen million varer for å være utsolgt for noe.

En ting er å være midlertidig utsolgt, en annen ting er å være permanent utsolgt og likevel ha varen i nettbutikken. Jeg har opplevd det, og det er bare til å se bakover i tråden hvor mange som har gjort det. Jeg har heller ikke tidligere vært borti nettbutikker som har brukt en måned på å skaffe en utsolgt vare, som regel tar det 1-5 dager for en normal nettbutikk.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Kanskje du skal prøve å gjøre én ordentlig handel der før du dømmer en av norges beste nettbutikker nord og ned?

Vel. Hadde Bokklubben hatt et skikkelig logistikk/ordresystem så hadde kunden blitt orientert om lagerstatus. Har sett haugevis av nettbutikker der det opplyses antall på lager av de forskjellige varene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...