Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den siste uken har Bokklubben fjernet flere ordrer som jeg har på resterende gavekort (fikk refundert fra ordrer som ikke kunne skaffes eller hadde veldig lang leveringstid).

Har ordrebekreftelser på nesten alt, eller i det minste en utskrift av det som har befunnet seg på ordresiden siden jeg benyttet meg av det første gavekortet frem til i dag.

Har sendt e-post nå i dag der jeg forlanger en forklaring.

Dette er vel i overkant frekt av BK?

Lenke til kommentar
Nei, igrunn ikke: Du har jo godkjent ørten ganger at du bare kan benytte deg et ett velkomsttilbud :p

Vet ikke om vi er helt på samme kanal, men mener du at Bokklubben kan flytte og endre ordrer som de selv vil, selv om man har fått tilsendt et gyldig gavekort? Dessuten er dette verdier jeg har hatt stående i over én måned. Det blir fryktelig inkonsekvent spør du meg, det kalles også dårlig forretningskikk.

t

Om det så kommer sent, vil jeg anbefale alle å ta vare på ordrebekreftelser og gavekort, samt oppføringer som sier hva som er kjøpt med hvilket gavekort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...